Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 62 av 62 FørstFørst ... 12 52 60 61 62
Viser resultater 611 til 618 av 618
    Å feltritt SAVN!

Når neste hest er i hende (sparemodus om dagen) så blir det garantert med tanke på felt. Jeg er så heldig at jeg bor i utlandet med litt mer muligheter og skal ha hest på felt stall der og når jeg er i Norge så er det jo også endel muligheter på østlandet :) Cluet er jo såklart å klare å finne den modige hesten jeg trenger for å nå målene mine :) Går i endel drømmer om dagen og mye videoer og drømmelesing Spesielt gøy å se dere dele deres erfaringer, tanker og mål her inne :)
    Veterinærstudent på tredjeåret.
    Drømmer om å få egen hest igjen og er lykkelig eier av Jack Russel jenta Penny.

Harneshaug
    Guest
    Da skal jentene få prøve seg i Knøttecup 16-19 august

Sunniva skal starte min Mammut og Linnea 9 år skal få låne søsterens ponni, Kiwi. Dette blir så spennende at jeg kommer til å dø på meg
    Husker da jeg startet Knøttecup med Mammut som mitt første stevne noen gang, i en alder av 35 år og holdt på å tisse på meg av redsler for 60 cm og nå er jentene i full gang.

Utrolig gøy.
    Vi drar inn fredags morgen og så er det treninger fre/lør med Malvin og stevne søndag.

Sunniva hopper jo 110 bane men hun har ikke startet feltritt før, bare trent så det blir kjekt for henne. Hun skal starte hesteklasse og lillesøster ponniklasse.
    Blir spennende å se om hun klarer å ri Kiwi gjennom i dressuren for han er kat 1 og hun er jo ikke så stor, men veeeeldig bestemt Hun hopper 80 bane med Datja som er kat 2 så regner med sprangen skal gå fint ...
    Enda han er veldig tung å ri så klarer hun å ri han til tøylen, han er supersnill da, men han krever å bli ridd.

Så skal vi bo i hytte og kooose oss jeg og jentene

GLEDER MEG!!!

Noen andre som skal kanskje? I Surna....

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    25
    Bilder
    96
    Masse lykke til Helen!

Starter vår andre debutant til helgen, ikke trent siden siste feltrittstart, men det skal nok gå bra! Litt usikker på vannet bare, men tar det som trening :)

Lykke til med de håpefulle Helen, og lykke til Wilisia.

Mitt store mål er knøttecup en vakker dag. Må bare bli litt tøffere på pinnehinder først

Harneshaug
    Guest
    Takk takk! Spennende dette ja :) De trener for harde livet og tirsdag skal vi til Therese og trene både i hallen og ute i løypa. Blir spennende å se hvilken løype de har i Surnadal og ikke minst å få med seg kurset med Malvin først, det blir kjekt :)

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    25
    Bilder
    96
    Det ble en 4. plass av rundt 50 Dressuren syns jeg at jeg red kjempedårlig, men lå på en 2. plass med 68,5%. Ok, det er bare som en LC, men jaja! Sprangen red jeg ikke heller noe bra, men fikk en feilfri runde. Terrengen gikk som det suste, men litt for tregt så fikk noen tidstraff.

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    28
    Bilder
    15
    Hei alle I'm back. Bare fordi jeg er skikkelig happy fordi jeg skal ri knøttecup på søndag. Hurra! Haha. Har to uker i Norge, og da skviser man jo like godt inn et feltrittstevne... Har lånt en fullblods av Lise (som drev stallen som Lukas bodde på), den heter Buck og har ikke gått et eneste stevne før, og jeg har ridd ham en gang hittil. Hahah. Litt gal skal man være! Men det er jo bare knøttecup da, så det får gå som det går. Han hopper så fint atte, men har slitt litt med travet, og vannhinder. Så vi får se. Men det er verdt det bare fordi det er så gøy å starte igjen! Blir helt gira jeg :) Har jo ikke ridd feltritt på to år, minst! Skjønner ikke helt hvordan det skjedde...!

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Åhhhh... savner savner..

Det er jo ikke tid til noe..

Det skal være feltritts weekend på ridesentert her 31-2 september da. Så meld dere på!
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg