Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 62 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 618
    Vi får også feltrittsbane nå før sommeren forhåpentligvis! Hurra:)

Weeeeeeee, vi må virkelig få igang litt feltritt på FH altså, er så få som prater om det:p

Akademisk ridekunst, så klart
    dA || Blogg

haha,ja:P har aldri prøvd det jeg da,men satser på at det blir litt nå som det kommer bane her oppe! Ene ridelæreren min har foresten ridd på irske landslaget i feltritt:P*skryt* og trent det norske juniorlaget tidligere,tror jeg.

OoOoOoO da må du få henne til å lære deg masse så du kan bli proff daHvor står du hen forresten?

dA || Blogg

Japp, hehe,han har stort sett bare dressurtimer, så han hadde vel likt å hatt litt feltritt med oss her oppe Holder til på Kirksæthers!

OoOoO fett! Der startet jeg på rideskole for mange herrans år siden:pRei Soti <3

dA || Blogg

Oi:oSkal Kirksæther få feltrittbane??:eek:

dA || Blogg

Soti ja:) flott hest det. Japp, er planer om å lage noe der før sommeren, mulignes løype eller bane,er ikke 100% sikker på hva det blir! men er jo også ønske om å arrangere noen stevner med feltritt etterhvert og der,så får se

Oioioi!! Lov meg å hold meg oppdatert der a:pEr jo ikke langt unna meg og Ronja jenta mi <3 Kunne vi deltatt

dA || Blogg

Skal gjøre det hehe.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg