Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 62 1 2 3 11 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 618

Feltritt SnikkSnakk

Tenkte at for å få igang feltritt tråden litt kan vi ha en liten snikksnakk tråd her også

Så tenkte jeg kunne starte:
    Fyyyyyy som jeg gleder meg til sommern! Da blir det bygging av terrengbane på stallen! Vi har laget løypa så nå er det bare å sette opp hindre. Noen som har gjort dette før og har tips eller??

Akademisk ridekunst, så klart
    dA || Blogg

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    27
    Bilder
    15
    DU ER IKKE ALENE!! jeg gleder meg så sinnsykt til å ri feltritt igjen.. det er så morsomt at det ikke er ord nok.

jeg har hjulpet til litt med å lage feltrittsbane i sørkedalen. egentlig så er det bare å bruke fantasien.. søke litt på bilder kanskje, fra store stevner, for inspirasjon?
    det meste kan brukes

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Ja det jeg også tenker på! Blir så fett hvis vi får en ordentlig bane, så kan vi trene masse også kan Thea og Ronja starte stevnerRonja elsker jo alle grenene og spess terrengritt...
    men forresten noe jeg har lurt på, arrangeres det bare terrengritt noen steder?

dA || Blogg

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    27
    Bilder
    15
    ikke i norge.. finnes i utlandet. men det er jo gøy med sprang, og "utfordrende" med dressur! (dessuten er det jo en fordel å kunne ri skikkelig, før man legger ut i terrenget hehe.. )

jeg skal også starte til sommeren, det blir gøy ^^

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Ja sant det, men Ronja (f.eks) gjør det aller best ute i terrenget fordi hun ikke er så ALT for glad i bane ridning:pOg ikke liker hun mange nye mennesker og hester på ett sted heller så det blir litt utfordringer. Men fyyyy som jeg gleder meg

dA || Blogg

lære i fotofaget:) Mini sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Edinburgh
    Bilder
    3
    På Riska skal vi få terrengrittbane! Det blir GØY, det!
    Endelig kusk igjen

Opp ned fram, og tilbake. Velkommen til min lille verden:) bloggen

OoOo hvor i landet er det?:p Skal du også starte stevner?

dA || Blogg

lære i fotofaget:) Mini sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Edinburgh
    Bilder
    3
    Det er i Rogaland, sandnes kommune...Der blir bare knøttecup først da, og treninger! Men jeg gleder meg som bare det! Det virker så gøy!
    Endelig kusk igjen

Opp ned fram, og tilbake. Velkommen til min lille verden:) bloggen

Ja jeg gleder meg også som en liten unge

dA || Blogg

Mari
    Guest
    Terrengritt er gøy :) Miss har en plassering i det fra 2005, lokalritt med 6 deltakere! HUn kom på 2.plass, og hun konkurrerte sammen med bare store hester *stolt*

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg