Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Gjest-
    Guest

Husutleier sier hun vil vente på andre paret skal gi svar...

Hehe, fant ikke en bedre tittel...
    Saken er... Igår dro kjæresten og jeg for å se på leilighet, og vi likte den veldig godt. Husutleieren fortalte oss etter vi hadde sett den at det står mellom oss og et annet par som så på den like før oss...
    Kjæresten ringte de idag for å si at vi var veldig interessert i den (hun ga oss tenketid til idag ), og hun svarte med at hun ville vente og se hva det andre paret sier.
    Er det normalt? Vi ringte først og sa at vi ville ha den...
    Betyr dette at hun er mer interessert i at de andre vil ha den, eller hva betyr det?

Vil så virkelig gjerne ha denne leiligheten, den er kort vei til stallen, og jeg kan fremdeles bo scooter nærme til Geneve, noe som er et stort pluss for meg! Om hun tar andre paret har jeg lyst å legge meg ned å grine, leilighetssøk er så utrolig vanskelig her!!!

Sol
    Guest
    si det.. alltid vanskelig å gjette hva folk tenker. Vi krysser fingrene for at de syns leiligheten er stygg og fæl, og utleiedama en grusom heks vi!!

dumme damen, kunne hun ikke bare gi til dere med en gang da..? :P

det kan jo hende hun ga både dere og det andre paret en frist, og dermed ikke vil være kjip mot dem og gi dere leiligheten før deres frist er gått ut. hun vil vente til begge har svart og så bestemme seg. dere får håpe på det, og at hun bestemmer seg for dere! :)
    * Nora * Blogg * Flickr * Twitter

(\_/)
    (O.o)
    (> <) Join the dark side.. (We have cookies)
    /_|_\

Men var det ikke de andre som så på den først??

Gjest-
    Guest
    Vi kan da ikke se på leiligheten samtidig Det andre paret gikk idet vi kom.
    Jeg vil ha den! Nå må jeg vente heeelt til ikveld på svar, dør på meg her...
    Innflytting på selveste bursdagen min også, det må da søren meg bety noe!

stine
    Guest
    Åh, krysser fingrene for dere! Lykke til! Håper virkelig dere får kloa i denne.

La oss høre hvordan det går da..!*Krysser fingre og tær for at dere får den jeg*
    Make your smile change the world, but don't let the world change your smile...

Krysse fingre og bein her Håper virkelig det ordner seg for dere nå! Må si fra da du hører noe da :)

Ingeborg
    Guest
    *venter i spenning*

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Kor lenge skal man vente?
    Av StallNes i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 3
    Siste innlegg: 20-08-2010, 23:58
  2. Svar: 10
    Siste innlegg: 02-10-2008, 21:43
  3. Hva skal til for at du sier: WOW, for en hest..!
    Av Sarah i forumet Hesteraser
    Svar: 126
    Siste innlegg: 13-02-2008, 02:19

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg