Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Junior Member Irene2905 sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Nordstrand, Oslo
    Alder
    23

Hva vil det egentlig si å ha "erfaring"?

Jeg leser utrolig mange annonser der hesteeiere ønsker forrytter. Men i omtrent alle så er det et krav at man har erfaring. Dette gjør at jeg kvier meg for å ta kontakt, for jeg er redd jeg ikke har nok erfaring og at eieren da eventuelt vil tenke at "hvorfor tok du kontakt, du har jo ikke erfaring".. Så jeg lurte på om dere kunne fortelle hva dere tenker på når det gjelder uttrykket?

Står ofte bare "du må ha erfaring". Mener de innenfor selve ridningen, altså teknisk? Eller bare håndtering av hest, stell og sykdommer? Det kan jo være så mangt Jeg har stelt og holdt på mye med hester, har ridd mye (men mest tur) så jeg er hestevandt men jeg er ikke så erfaren innenfor det tekniske innenfor sprang og dressur, fordi jeg nesten aldri har trent noe på det. Kan jeg fortsatt ha erfaring da? Hva tenker dere hesteeiere, når kan man si man har erfaring? Tusen takk for alle svar
    Sist endret av Irene2905 : 20-09-2016 kl 19:09
    PitaPata Horse tickers

Du er helt klart en kandidat med erfaring mener jeg. Her tenker jeg en som kan ivareta hestens helse og stell på en god måte. Hadde jeg f.eks hatt konkurransehest og ønsket at en forrytter var erfaren, ville jeg skrevet noe omkring forventet nivå, eller ønsket treningsform, eller krav til stevneerfaring.
    Generelt er erfaring en som du :) en som har ridd en del, hestevandt, håndterer stell og skulle det oppstå en sykdom, vet du når du skal ringe hovslager og vet.

Ikke kvie deg! ta kontakt! :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Å "henge ut" hovslager eller bare snakke av erfaring?
    Av ponnitrollet i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 73
    Siste innlegg: 21-06-2011, 03:10
  2. "Når begynte egentlig halen å logre med hunden?"
    Av Frøken i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 5
    Siste innlegg: 21-05-2009, 18:55
  3. Hva betyr egentlig "mm"ene til et objektiv?
    Av MariaR i forumet Fotoforum
    Svar: 9
    Siste innlegg: 29-07-2007, 13:44
  4. Svar: 55
    Siste innlegg: 20-03-2007, 23:45

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg

Server down for maintenance