Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2

Jobb på stall i Danmark

Hei :) Skal ta meg et friår før jeg begynner høyskole, og har veldig gjerne lyst til å jobbe på stall. Tenker jo at jeg er nødt til å starte som groom, og bygge meg oppover.
    Vet dere om noen staller som søker?

Kravet mitt er at jeg kan ta med meg hesten min, og at jeg får en lønn slik at jeg kan leve. Det vil si at jeg faktisk har penger til mat og diverse nødvendige saker som klær og andre vanlige ting (mobilabbonemang, forsikring o.l.) uten å måtte leve på mor.

Har dere noen forslag til hvor jeg kan lete? Tips til evnt når jeg får jobb og slikt?
    All kunnskap er godkjent :) Vil gjerne høre deres erfaring med jobb i danmark også.

(dressur/sprangstall.)

Tror det beste er å ta kontakt med større stutterier og oppdrettere direkte. Den beste søknaden er å ta kontakt personlig. Sjekk ut gule sider, facebook og internett. Om du vil til DK er heste-nettet.dk en god side å sjekke opp. Ellers er arbeidsmarkedet noe tøffere der men vet om flere nordmenn som drar til DK. Det er nok ikke lønn men opplevelser og utvalget som drar.
    Ang lønn tror jeg ikke man i denne bransjen kan forvente så mye. Kost og losji eller noe som tilsvarer en lærlinglønn kanskje?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Jobb i Danmark?
    Av Tinapijah i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 8
    Siste innlegg: 08-05-2010, 21:07
  2. Sommer jobb i danmark/sverige
    Av Wilisia i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 1
    Siste innlegg: 19-07-2008, 12:40
  3. Overnattings stall i Danmark?
    Av Stall-Vinga i forumet Diverse
    Svar: 28