Siter Opprinnelig skrevet av Zoeypig Vis innlegg
Ja, så er det det med papirer. Jeg er usikker på om hun fortsatt har det. De må i så fall være hos eieren, for her hun står nå er jeg ganske sikker på at de ikke har de. Jeg har prøvd å finne henne i raseregistere, og der står det at hun er født i 1995... altså er hun 20 i år. men bildet av den hesten er ikke lik, selv om det ligner. Det er ikke sikkert at det er navnet hennes engang, for da hun kom opp hit hadde de gitt oss feil navn, og jeg fant det bare ut når jeg sjekket nettsiden deres. hvis ikke de har sendt feil hest da.
Jeg tror hun har helsekort, det bør hun hvertfall. må sjekke dette med rideskolen hun står hos nå.

Mye styr bare for å pensjonere en gammel rideskolehest :) Tusen takk for alle råd!
Har du sjekket om hun er chipet? Har du så flaks, er det enkelt å finne ID på hesten. Angående bildet, kan jeg si at en hest kan forandre seg totalt på få år, for ikke å snakke om hvis det går mange år. Noen hester er fargeskiftere, andre kan forandre hodeform, avtegn kan bli større / mindre / nesten helt borte mv.

Hva er det som gjør at den ligner på bildet synes du, og hva ligner ikke? Har den noen konkrete kjennetegn du kan se etter?