Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Kyssesyken??

*FJORDHEST* JeanetteU sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29

Unhappy Kyssesyken??

Kjæresten min har fått kyssesyken :( vi tror at det er jeg som antakelig har smitta han da vi deler flasker, kysser og alt dette. Vi kyssa og var som vanlig etter han ble dårlig også før vi fikk vite at han faktisk hadde dette.
    Hvis jeg har smitta han uten å ha fått direkte utbrudd selv så er jeg vel safe. Men om han skulle ha fått dette via noe annet, så er vel jeg rimelig fucked jeg også siden vi klina mens han var blitt syk :(

Noen med råd eller erfaring?

P.s for en måned eller to siden ble jeg veldig dårlig med veldig vondt i halsen og fikk en typisk kraftig forkjølelse, bare at halsen varte veldig lenge. Kan det ha vært et mulig utbrudd? Jeg er så usikker. Har aldri hatt det selv før som jeg vet om, Hehe.

De aller fleste merker ikke at de har infeksjonen en gang, det er bare et fåtall som blir syke i varierende grad. Jeg ville ikke gått og bekymret meg.. bekymring/ stress kan faktisk gjøre kroppen mindre motstandsdyktig.
    Og ja, det kan godt være at forkjølelsen du hadde for en tid tilbake var kyssesyken.

Siter Opprinnelig skrevet av JeanetteU Vis innlegg
    P.s for en måned eller to siden ble jeg veldig dårlig med veldig vondt i halsen og fikk en typisk kraftig forkjølelse, bare at halsen varte veldig lenge. Kan det ha vært et mulig utbrudd? Jeg er så usikker. Har aldri hatt det selv før som jeg vet om, Hehe.
    Da jeg hadde kyssesyken hadde jeg det jeg trodde var en kraftig halsinfeksjon, var svimmel og dårlig i to dager, så gikk det over på samme måte som en vanlig forkjølelse. Fant det ikke ut før 2 mnd senere da kjæresten min var syk og jeg tok en blodprøve for å sjekke noe annet, da sa de at jeg hadde gjennomgått kyssesyken for kort tid siden.

Vi har hatt kyssesykeviruset her på gården - milde symptomer som du beskriver (føler seg syk/slapp, svimmel, ør, blir fortere sliten), mannen måtte ligge en dag eller to, vi andre suste gjennom uten å merke noe særlig

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29
    Ja for det er liksom det vi tror og, at jeg hadde det da jeg var dårlig da. Og nå et par måneder etterpå, ble han syk. Han ble veldig syk desverre, men er allerede nå på bedringens vei :)

Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29
    Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Vi har hatt kyssesykeviruset her på gården - milde symptomer som du beskriver (føler seg syk/slapp, svimmel, ør, blir fortere sliten), mannen måtte ligge en dag eller to, vi andre suste gjennom uten å merke noe særlig
    Er noe med mannfolka med andre ord? haha :-P

Siter Opprinnelig skrevet av JeanetteU Vis innlegg
    Er noe med mannfolka med andre ord? haha :-P
    Ja, haha, man flu er jo vitenskapelig anerkjent!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29
    Siter Opprinnelig skrevet av grycat Vis innlegg
    ja, haha, man flu er jo vitenskapelig anerkjent! :d
    hehehehe :d

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Kyssesyken
    Av Kaja i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 23
    Siste innlegg: 21-07-2009, 12:40

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg