Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 8 av 8

Exclamation De gode gamle ridebuksene med EKTE helskinn!💜

Jeg savner disse buksene utrolig mye..Man satt som Limt i salen.. syns disse buksene som er helforsterket med syntetisk skinn ikke holder mål i heletatt. .
    Har startet en liten underskriftskampanje 😁 for å se om det er flere som savner dem, i håp om at produsentene kan få dem på markedet igjen. 😊
    Gå inn på linken og signer! Del gjerne på sosiale medier :)

http://www.opprop.net/fa_helskinn-ridebuksene_tilbake

Vet hva du mener men problemet er løst ved å bruke FITS ridebukser. De er som limt til salen og er jo også av ekte skinn, bare perforert. Knall gode!!

Ok? :) hvor får man tak i disse? Er det skinn altså? Sitter på daewoo om dagen og de er ikke brukbart...

http://fitsriding.com/

ser du kan få kjøpt dem i DK her: http://www.horsecare.dk/da/149-fits-...wwfitsridingdk

før kunne du kjøpe dem av Irene Murati som hadde frieserutstyr men tror ikke hun har butikken lengre.

her er en tråd om dem http://www.hestene.no/forum/showthre...ukser-fra-fits

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79
    Ikke kjøp de beige! Flekker osv går ikke av i vask, så etter en uke med stallarbeid og foringer, så ser ikke buksen ut lenger!! (og dermed havnet den inn på roterommet, og der er den stort sett blitt liggende )

Vi har en. Holdbare, og du sitter limt i salen. Kjøpte den brukt av ei på forumet her, men den passet meg ikke og datteren min overtok. Tror det er fire-fem år siden nå, og først nå begynner den å vise alder. Mistenker det er pga vaskemetodene den utsettes for ..

Takk for lenke til siden, ser de sender direkte til Norge. Nå skal vi hamstre et par til hver, tenker jeg. Trenger stevneklær også nå, så det passer perfekt!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Uh, glemte å svare på HI. Jeg er egentlig veldig enig! De gode, gamle var så innmari ålreite og formet seg fint etter kroppen din, og tålte så mye bruk som bare det! Jo mer du brukte dem, jo bedre var de. Mine hadde permanent form og det så ut som jeg var i buksa etter jeg tok dem av meg

Vet om en butikk som selger, men på nett (utlandet). Tror de ligger på et par tusen og de sys på mål. Var på vei til å bestille derfra for noen år siden, men tror jeg droppet det pga de ikke sendte til Norge. Mulig de gjør det nå

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Tror det er George Schumacher som lagde på mål og hadde noen standard størrelser. Nå ser det ut som de har lagt ned. Finner enkelte ok brukte bukser på ebay, men vet ikke størrelsene og da blir det litt vanskelig.

Hva er f.eks 26L?

Edit: fant ut av det, L er selvsagt long og R regular
    Sist endret av GryCat : 31-01-2015 kl 20:19

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Gode gamle slagere?
    Av Bente & Etanec i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 42
    Siste innlegg: 26-04-2009, 22:37
  2. Gode gamle dager...
    Av heidi84 i forumet Ridebilder
    Svar: 4
    Siste innlegg: 15-01-2009, 10:58
  3. Uværdig behandling av gamle gode travere
    Av Hansajenten i forumet Trav
    Svar: 44