Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Smile Sal til kat. 3. ponnier?

Hei!

Jeg har søkt i forumet, men jeg finner ingen gode svar på hvilke saler man kan få kjøpt til små kat. 3 ponnier?!

Etter å ha lest på diverse andre forumer, så har jeg ihvertfall funnet ut at Skoies selger en Bates sal som har 14" sete. Problemet er at salen koster 9999,- Det er "litt" over budsjett for meg.

http://www.skoies.no/hesteutstyr-id-...ound-cair.html

Er det noen som har noen saler å anbefale til liten og trillrund ponni, som har en nesten ikke-eksisterende bæreflate?
    Altså er 14" sete maks av hva hun kan ha. (Det er snakk om en welsh mountain.)
    Sist endret av GunnE : 28-12-2014 kl 22:53
    Hilsen Gunn

Siter Opprinnelig skrevet av GunnE Vis innlegg
    Hei!

Jeg har søkt i forumet, men jeg finner ingen gode svar på hvilke saler man kan få kjøpt til små kat. 3 ponnier?!

Etter å ha lest på diverse andre forumer, så har jeg ihvertfall funnet ut at Skoies selger en Bates sal som har 14" sete. Problemet er at salen koster 9999,- Det er "litt" over budsjett for meg.

http://www.skoies.no/hesteutstyr-id-...ound-cair.html

Er det noen som har noen saler å anbefale til liten og trillrund ponni, som har en nesten ikke-eksisterende bæreflate?
    Altså er 14" sete maks av hva hun kan ha. (Det er snakk om en welsh mountain.)
    Har du prøvd ponnipute, er det et alternativ? De er uten bom og tar lite/ingen vekt bak der ungen sitter alt etter kvalitet på puta

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ponnipute vil jeg helst unngå, for rytteren sin del. (Hun er godt voksen og ønsker en skikkelig sal å ri i.)
    Hilsen Gunn

Og en kjapp mail til Fossum ga svar om EN potensiell 14" allround sal til 6500,-
    Sånn i tilfelle flere sliter med å finne sal.
    Hilsen Gunn

Alltid en Appaloosa Brandal sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    28
    Bilder
    4
    Eg har denne her flotte lille sprangsalen på 14" til min ponni. Hun er 110 cm høy.
    Det er en Tekna og eg er kjempeglad for den

For alltid med en Appaloosa ved min side

Herlig! Jeg sliter med å finne gode alternativ til shettisene jeg, da. De er brede, men korte. Ikke overvektige (den ene er litt rund, men kommer seg), men de har BRED manke disse små!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Str på W.sal til små hester og ponnier
    Av Mandarinhest i forumet Westernridning
    Svar: 1
    Siste innlegg: 01-10-2009, 16:36
  2. Bomløs sal til ponnier.
    Av Isadora i forumet Utstyr
    Svar: 27
    Siste innlegg: 22-01-2009, 13:26
  3. Tjukke ponnier!
    Av Henarn i forumet Fôring
    Svar: 16