Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 3 av 3

Noen som vet hvor Lehn Blissen/Ludvig er??

Hei! Mitt navn er Maria og jeg er på leting etter min gamle hest Lehn Blissen eller Ludvig som han ble kalt etter at han ble solgt.. Ludvig er en Norsk Kaldblodstraver på ca.20 år, han er rød med et stor gjennomgående bliss i ansiktet.. Da jeg eide ham stod han ved Jonsvatnet i Trondheim sammen med sin mor Toddy Tora. Etter en stund ble han satt bort på for til ei dame som hadde ham på en stall i Klæbu og der stod han en liten stund, og etter det ble han solgt til noen som hadde ham oppstallet på Vådan gård (også i Trondheim), men etter en stund ble han solgt videre til ei som tok ham med seg på en eller annen folkehøgskole i Sør-Norge... Etter at han ble solgt til hun som tok ham med seg på folkehøgskolen har jeg mistet alle spor etter ham... det eneste jeg vet er at han også har gått som terapihest et eller annet sted her i Norge (vet ikke hvor)... Så er det noen som vet noe om gutten min så hadde jeg blitt glad for all informasjon jeg kan få om ham... Bilder av ham finnes på min profil (obs!obs! Bildene er i ganske dårlig kvalitet)
    Sist endret av maria19844 : 01-12-2014 kl 23:34

Den står registrert på oppdretter i travselskapet, kanskje du kan høre med han om den er kommet tilbake til han?

Lehn Blissen (Kaldblods traver)

N-94-0181(97) f. 1994 rød h Mål:0 - 0 - 0 - 0
    Eier: Roar Lehn, SOLEMSTRØ, 7057 JONSVATNET Oppdr: Roar Lehn, SOLEMSTRØ, 7057 JONSVATNET

http://www.travsport.no/Andre-elemen...h=lehn+blissen

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

jeg fant hans siste eier og hun kunne fortelle at han gikk bort i 2012 i en ulykke :'-( Og det som står hos travselskapet er feil.. Roar Lehn var hans første eier...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste innlegg: 31-01-2010, 15:34
  2. Noen som vet hvor en får kjøpt ølgjær?
    Av hestajento_ingsi i forumet Fôring
    Svar: 12
    Siste innlegg: 02-09-2009, 17:39
  3. Møt Ludvig af Elvås!
    Av mallilen i forumet Diverse
    Svar: 29
    Siste innlegg: 16-03-2009, 14:46
  4. Musikk på Ludvig den 14. tid xD !
    Av Louise-Hest i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 2
    Siste innlegg: 09-04-2008, 08:24
  5. Noen som vet hvor??