Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14
    Siter Opprinnelig skrevet av KjerstiM Vis innlegg
    Ser at jeg må handle annet enn bare drikkevarer og røyk når jeg er i sverige.. her hjemme "tør" de jo ikke skrive prisen på varene på nettsidene en gang.

Men det er jo fortsatt en sånn multigreie og jeg har jo ikke behov for mineraler. Jeg er redd de får i seg for mye(?) som det er, jeg gir betfiber som jo også er tilsatt mineraler. Om de ikke får for mye er ihvertfall dagsbehovet på mineralsiden godt nok dekket.
    Må korrigere meg selv her. Betfiber er ikke tilsatt vitaminer eller mineraler, jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg trodde det i utgangspunktet.
    Har nylig begynt å gi multitilskudd igjen etter anbefaling fra en jeg stoler på.. uansett ingen fare for at de får for mye, og da er det vel heller bedre å være på den sikre siden om at de ihvertfall får nok.

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    39
    Bilder
    79
    Det anbefales vel å gi vitaminertilskudd uansett dersom man ikke gir kraftfor etter anbefalt mengde. Jeg gir 1 liter kraftfor pr dag til de voksne, så da får de halv porsjon med vitaminer i tillegg.

Jeg gir og pelletsen fra FK. Den hestevitamin blandingen. Gir ikke kraftfor.

Jeg forer på ferdigblandet kraftfòr som inneholder vitaminer/mineraler, men kommer ikke opp i stor nok mengde til at det dekker behovet fullt ut. Så gir ekstra vitaminer i tilegg.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. B-vitaminer
    Av lillings i forumet Fôring
    Svar: 22
    Siste innlegg: 16-10-2011, 18:14
  2. B-vitaminer.
    Av Bente & Etanec i forumet Fôring
    Svar: 6
    Siste innlegg: 04-08-2010, 14:52
  3. Vitaminer og mineraler
    Av Helaine i forumet Fôring
    Svar: 9