Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14
    Om hesten ikke tålte å stå på boks fra 24-06 på den stallen de forsøkte, betyr ikke at den aldri kan stå på boks noen steder. Få tak i halm eller frøhøy så den har noe å pusle med, og kjøp eller lag leker den kan få magre pellets av, heng inn greiner den kan gnage på osv.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Bytt stall! Høres ikke greit ut verken for deg eller hesten:( Enig med Grycat: Det kan godt være hesten liker seg like godt på boks, selv om det ikke fungerte på den forrige stallen. Ville absolutt byttet. Det skal være gøy å komme i stallen for å holde på med hesten, og dette du opplever vil jeg tro senker en del på gleden...

Lykke til:)

*FJORDHEST* JeanetteU sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    28
    Det finnes nok sikkert en bedre stall for deg der ute vettu. Slik kan du jo ikke ha det :/

Jeg som overdriver eller burde jeg gjøre noe med det? -Hjelp

Hun høres psyk ut, evnt. veldig ung med store hull i oppdragelsen. Hadde flyttet jeg og.

Ifooon
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hva burde jeg gjøre?
    Av Rebecca Dahlgren i forumet Sprang
    Svar: 11
    Siste innlegg: 13-05-2013, 11:46
  2. Svar: 12
    Siste innlegg: 26-08-2011, 10:51
  3. Svar: 44
    Siste innlegg: 16-10-2010, 00:28
  4. Hjelp! Hva skal jeg gjøre???
    Av Sandra S i forumet Diverse
    Svar: 6