Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Lethal Horse Riding - Deadly Cavalry Route

Å, herre Det krymper seg i meg, når jeg ser hestene ramle og skli ned den bakken fra ca midt i filmen. Det går hulter-til-bulter ned, de første klarer å fote seg, men så bare sklir de.

Anbefaler å skru av lyden pga heslig musikk de har lagt på.

https://www.youtube.com/watch?v=9RWt42jQ6jk

Jeg antar at dette er trening. Men når jeg ser sånt, klarer jeg ikke å tenke på hvor mye tillit hestene må ha til rytterne sine, når det virkelig gjelder og det står om liv og død.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

:(

liker ikke!

Nei, jeg fant mange rare såkalte historiske klipp fra det britiske arkivet. Mye som ikke er helt bra, altså, du så kanskje løven jeg delte på FB også? Blir litt matt jeg. Akkurat i løveklippet er det et utrolig tydelig pinlig øyeblikk etter de er ferdige med å kjøre - hvor de liksom ser på hverandre og tenker "jaja, du drepte meg ikke i dag heller, så jeg bare sniker meg awkwardly ut av situasjonen jeg" .. Veldig merkelig altså.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ja, det ser ut som de påvirkes i liten grad av rutsjebanen. Ser ikke ut som mange av de halter etter å ha gått kast-i-kast ned bakken. Men hesten min sto med toppa ører og hasen i vinkel hun da, så de kan fint gi uttrykk for at alt er fint, når de egentlig har smerter

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Overo Lethal White Syndrom
    Av Lopke i forumet Avl og oppdrett
    Svar: 61
    Siste innlegg: 25-10-2007, 00:46

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg