Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Premier Equine (nytt??)

Dette var nytt for meg, men jeg følger jo ikke helt med.

Fant dette dekkenet hos sunn hest:
    http://www.sunn-hest.no/prod.php?id=2335&parentid=156

Noen som kjenner til Premier Equine? og har god erfaring?
    Leser på nett at de anbefales til litt brede hester og mange liker dem bedre enn Horseware. Jeg synes også de så veldig like ut?

Likte egenskapene på dekkene.... og det røde hadde kledd Lopke

Ser ganske bra ut, synes jeg Men liker ikke helt at de må feste innerdekkenet med spenner, i stedet for kryssgjorder. Spennende bak treffer hesten midt i skinka når den legger seg ned, eller (grøss) midt på hoftebeinet. Ville av den grunn ikke brukt det som utegangsdekken. Men ser jo fint ut for hester som står på kaldstall sånn som her, hvor de bare skal ha av det regntette laget om natten

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

ER det bare meg eller har de hermet litt etter HW?? synes de så veldig like ut.. især ang reflekser..

Ikke bare deg, holdt på å skrive det i første kommentaren min - ser ut som HW-kopier. Kopier kan være vel og bra, noen ganger får man ca samme kvalitet for halve prisen. Men disse kostet jo litt, så det spørs om jeg ikke like gjerne hadde kjøpt ekte vare.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Leser på nettet fra UK sider at mange er mer fornøyde med disse enn HW.. så tror ikke det står på kvaliteten.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Equine Fusion
    Av AaronOx i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 34
    Siste innlegg: 18-11-2011, 21:39
  2. Årets Julekalender! Premier for ca 60 000!
    Av SOL P.R.E. i forumet Diverse
    Svar: 10
    Siste innlegg: 04-12-2010, 12:45
  3. Premier League
    Av Flashback i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 18
    Siste innlegg: 17-12-2007, 16:00
  4. Equine Touch
    Av Ferrari & Miriam i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 4
    Siste innlegg: 28-03-2007, 00:45

Regler for innlegg