Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Dekken til frieser

Ser ut som jeg må få meg et nytt regndekken. Mitt pessoa regndekken som nå er over 7-8 år? er ikke tett lengre. Men like fint forresten. Ikke en skramme..

Er ikke helt oppdatert. Er det nye dekken som er gode for litt brede hester på markedet nå?
    Eller bør jeg bare gå for et nytt pessoa?

Dekken til frieser

Dra til travbanen i morgen 😃 Supersalg på mengder av utstyr!

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Har ikke tid dessverre.... kino og kafetur med mann og barn.
    Du vet ikke om noe på nett?

Amigo har en ny serie de kaller Bravo XL, som er laget for brede hester.

Selv handler jeg herfra: http://www.thebighorseshop.co.uk/welcome.html

Er ganske fornøyd, men vurderer å prøve et Bravo XL for å komme unna frakt, toll og moms - kan være de er mer holdbare og alt i alt havner jeg på ca samme pris virker det som. Epic-dekkenene er de med aller best passform, så jeg har til nå inngått et kompromiss om at passform er viktigere enn at de ikke revner (jeg har symaskin).

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

De er kanskje litt i overkanten store til min. Hun er en 145-155 og passer gjerne høøks og horze sine. Og pessoa. Eneste jeg hadde store problemer med er Bucas.
    Men andre sånn midt på 3 i pris som er gode?

Hadde engang et weatherbeeta jeg kjøpte til ponniene men de holdt ikke tørt i regnen. Ble bare kjempetunge. :(

Dem har jeg faktisk ikke hørt om før. Passier kjenner jeg men trodde ikke de lagde dekken og. Skal sjekkes.

Ene her på stallen har et dekken fra Skoies, som er veldig romslig. Og det har annerledes stoff hals/nakkelinningen, så det ligger helt inntil selv om det er stort/romslig. Må se om jeg finner, har alltid tenkt det vil ligge veldg fint på bredere hester.

Asj, fant det ikke. Tror det er gammelt. Men hurra! Nå har de egen kategori med XL dekken! http://www.skoies.no/hesteutstyr-id-...xl-dekken.html

Stilig!! tusen takk for link!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Frieser
    Av JulieK i forumet Diverse
    Svar: 19
    Siste innlegg: 31-07-2012, 22:56
  2. Svar: 13
    Siste innlegg: 09-01-2010, 11:07
  3. Svar: 3
    Siste innlegg: 18-08-2009, 14:26
  4. Frieser
    Av Torhild i forumet Kåring og utstilling
    Svar: 16