Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Stallstøvsuger - perfekt til å børste hesten med!

HAHAHA, troor et par av våre ville gått bananas om vi presenterte dem for en sånn:

http://www.lantbutiken.se/butik/1878...e-till-stallet

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Slik har jeg faktisk drømt om (i røyte sesong og når hesten er skikkelig støvete og man bare børster og børster og hesten er like grå)
    Men synes den var litt dyr da...
    Tror jeg skulle klart å vennet Lopke til en slik ganske kjapt. Hester som blir vandt med barbermaskin takler nok den og.
    Husker da jeg skulle ha hesten på kåring og ører og mule (grøsse) skulle klippes. Da var det ingen kjære mor.. men tok tiden til hjelp og barbering i hodet som under haken og slikt går fint den dag idag.

Husker vi hadde støvsuger i isis- stallen i Røyken tidlig på 80- tallet. Helt ordinær støvsuger som ble montert godt opp på veggen i stallgangen med oppbindingsmulighet under. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en sånn diger dyr sak..

Siter Opprinnelig skrevet av KjerstiM Vis innlegg
    Husker vi hadde støvsuger i isis- stallen i Røyken tidlig på 80- tallet. Helt ordinær støvsuger som ble montert godt opp på veggen i stallgangen med oppbindingsmulighet under. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en sånn diger dyr sak..
    Seriøst?! Og det funka bra?

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Seriøst?! Og det funka bra?
    Javisst! Og jeg tror jeg ville valgt en sånn løsning selv dersom jeg skulle hatt en hestestøvsuger. Innmari kjekt å ha den oppe på veggen istedenfor å dra med seg maskinen rundt hestebeina? Maskinen bør nok festes godt- sånn at det er slangen som ryker hvis noe skulle ryke. Kjedelig å få hele maskinen i skallen..

Siter Opprinnelig skrevet av KjerstiM Vis innlegg
    Javisst! Og jeg tror jeg ville valgt en sånn løsning selv dersom jeg skulle hatt en hestestøvsuger. Innmari kjekt å ha den oppe på veggen istedenfor å dra med seg maskinen rundt hestebeina? Maskinen bør nok festes godt- sånn at det er slangen som ryker hvis noe skulle ryke. Kjedelig å få hele maskinen i skallen..
    Ja, haha, må bygge et eget bur til den eller noe, da!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Å børste teddypels
    Av Solan i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 10
    Siste innlegg: 09-01-2011, 17:30
  2. Børste/strigler med knivblader
    Av Azawakh i forumet Islandshest
    Svar: 14
    Siste innlegg: 18-10-2009, 09:46
  3. Børste manen til islandshesten ?
    Av AnetteH i forumet Islandshest
    Svar: 29