Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Trusemannen på finn.no Hest / hesteutstyr

ADVARSEL: Trusemannen bruker nå pseudonym "marte nielsen" og jeg har nå fått to meldinger av "marte nielsen" etter å ha lagt ut annonse om hesteutstyr på Finn.no. IKKE SVAR om du får sms som avsluttes med "mvh marte nielsen". Han bruker to nr, 48473005 og ett til. Legg inn kommentarer på denne siden hvis dere blir kontaktet av tvilsomme typer:

http://www.telefonterror.co.no/nummer/48473005

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Bettina, Therese Olafsen, Runa Olsen er også navn han bruker pr. i dag. 90606628 er også et nummer som er i bruk nå, men disse byttes fortløpende,- både navn og nummer. Er minimum 9 nummer som har blitt brukt av denne personen så langt i år..

Meldingene starter ofte med spørsmål om hvor man har gått på skole, om man har vært russ, eventuelt hvilket år før han begynner å spørre etter undertøy/ tights. Generelt anbefales å ignorere meldinger fra "ei ukjent jente", hvis man først svarer èn gang risikerer du å bli forfulgt i årevis av denne personen.

Herregud, holder han på enda?!

Siter Opprinnelig skrevet av Lipizzaner Vis innlegg
    Herregud, holder han på enda?!
    Han har aldri gitt seg.. med unntak av korte perioder der han har sittet innelåst.

Herregud folk er syke!

Han må jo være psykisk syk.. Høres ut som han trenger innleggelse et eller annet sted i svært lang tid.

Han er dessverre "midt på treet". For frisk til tvangsbehandling, for (psykisk) syk til at han blir behandlet som "ordinær kriminell". Men han har altså sittet inne noen ganger og fått tilbud om behandling.
    I utgangspunktet kan det jo virke ganske uskyldig. Å spørre om å få kjøpe brukte underklær. Men det er faktisk en del mennesker som har blitt trakassert og forfulgt i mange år av denne fyren og som har fått psykiske problemer pga dette.. Det finnes en egen lukket gruppe på facebook som heter "stopp g-streng/ trusemannen" som oppdateres kontinuerlig med telefonnumrene han bruker, framgangsmåter osv. Gruppa er hovedsaklig ment for personer som har blitt kontaktet av mannen hvis man trenger tips og råd om hva man skal/ kan gjøre.

Siter Opprinnelig skrevet av KjerstiM Vis innlegg
    Han er dessverre "midt på treet". For frisk til tvangsbehandling, for (psykisk) syk til at han blir behandlet som "ordinær kriminell". Men han har altså sittet inne noen ganger og fått tilbud om behandling.
    I utgangspunktet kan det jo virke ganske uskyldig. Å spørre om å få kjøpe brukte underklær. Men det er faktisk en del mennesker som har blitt trakassert og forfulgt i mange år av denne fyren og som har fått psykiske problemer pga dette.. Det finnes en egen lukket gruppe på facebook som heter "stopp g-streng/ trusemannen" som oppdateres kontinuerlig med telefonnumrene han bruker, framgangsmåter osv. Gruppa er hovedsaklig ment for personer som har blitt kontaktet av mannen hvis man trenger tips og råd om hva man skal/ kan gjøre.
    O, visste ikke at det fantes en slik gruppe. Hva er din egen befatning med mannen/saken? Om du vil fortelle da. Høres ut som du har hatt kontakt med han eller kjenner noen som har opplevd kjipe ting? :-/

Jeg fikk for en tid tilbake en sms der vedkommende spurte hva jeg tar for massasje (underforstått massere den som tekstet). Svarte ikke på den heller, mulig nr er trusemannen sitt det også. Finner ikke igjen meldingen.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Jeg har ingen personlig erfaring med han men har bodd i området han er fra og har bla en søster som har gått i klassen hans.. jeg har flere i "nærkretsen" som blir plaget av fyren. Både på sms, ved oppringing og kikking inn av vinduer på kveldstid. Han kan som sagt bli heftig intens hvis han får "en lillefinger".

Siter Opprinnelig skrevet av KjerstiM Vis innlegg
    Jeg har ingen personlig erfaring med han men har bodd i området han er fra og har bla en søster som har gått i klassen hans.. jeg har flere i "nærkretsen" som blir plaget av fyren. Både på sms, ved oppringing og kikking inn av vinduer på kveldstid. Han kan som sagt bli heftig intens hvis han får "en lillefinger".
    Nei, æsj! Peeping Tom? *grøsse*

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste innlegg: 31-08-2011, 21:30
  2. Billigvogner på finn
    Av trineck i forumet Kjøring
    Svar: 13
    Siste innlegg: 29-12-2008, 18:44
  3. Finn en feil!
    Av MichelleT i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 36
    Siste innlegg: 13-08-2008, 14:37
  4. Finn 14 hester!