Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 3 av 3

Hestetatovering?

Hei!

Jeg har lenge vurdert å få tatt en tatovering, og ønsket ble større da hesten jeg var så inderlig glad i, døde i fjord. Dette er ikke snakk om noe portrett av hesten, men et motiv med en hestesko, hjerte og muligens et sett med vinger?

Det jeg da tenker litt på, er om det blir veldig rart når det var en hest jeg ikke eide selv, men var fôrrytter på i litt over 5 år? Og hvem er vel da bedre å spørre, enn hestegale mennesker?

En hestesko og et hjerte er jo bare koselig og "uskyldig".
    At tatoveringen har en personlig betydning for deg er vel bare fint, og så lenge du ikke skriver inn navnet på hesten spiller det ingen rolle hvem som eide den.. ikke at det er så nøye i grunn (eierforhold), men jeg ville ihvertfall nøyd meg med symboler.

Enig med KjerstiM Hadde du vært fôrrytter på min hest, og hatt et så sterkt og nært forhold til den at du også ønsket portrett/navn, hadde jeg synes det var veldig koselig. Men smaken er som baken og motstridende meninger finnes blant oss alle, så på det punktet snakker jeg kun for meg selv

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg