Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Uregistrert
    Guest

Jeg har enda ikke kommet meg innpå her igjen.

Etter å ha vært med her noen år, ble det slutt en stund. Da jeg skulle logge på igjen funket verken brukernavn eller passord.

Jeg klarer ikke finne ut hvem som er moderatorer. Det var en som skulle sende mail til eiere av forumet for lenge siden, men der har jeg ikke hørt noe mer.

Nytt passord og brukernavn går ikke an å lage.
    Dette har jo blitt helt tullete! Er det ingen som kan hjelpe? Har laget flere slike tråder som dette, men det er ikke mye hjelp å få her.

Mvh JulieogKamy

Jeg har enda ikke kommet meg innpå her igjen.

Det er veldig få som er aktive her, det er nok derfor ting tar tid. De aller fleste har byttet til www.equiforum.net hvis du vil ha mye svar fra en aktiv gjeng:)

Ifooon
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Takk for den Mona
    Det er jo folk her ennå, men moderatorgjengen er ikke særlig aktive.

Hvorfor kan du ikke lage en ny bruker?

Hadde vært trivelig om dette forumet kom seg mer opp igjen. Er flere jeg savner. Dessverre har FB-gruppene stjålet mange gode mennesker!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Enig! det er ekstrem aktivitet på FB, men synes de blir så rotete å diskutere i. Dessuten er det lite organisert når man vil søke opp tema. Blir mange "se dette bildet" tråder.
    Savner den gamle gjengen på FH jeg og..

Facebook åpner for så mye vranglære at jeg blir sprø ..! Jeg og et par andre har byttet på å holde rebellene i øra litt. Der er det nemlig sånn at den som svarer først og/eller skriker høyest har rett.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Har gått igjennom instillingene slik at det skal være greit. Må bare beklage på det sterkeste at jeg ikke har fått til å gjøre det tidligere. Har vært borte av personlige årsaker, men er tilbake for fullt nå.
    Mvh Vilde

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Har du ikke funnet rideleir for sommeren 2013 enda? Ikke fortvil!
    Av Gine&Samba i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 0
    Siste innlegg: 26-03-2013, 16:06
  2. Svar: 9
    Siste innlegg: 27-10-2008, 22:39
  3. får seg ikke innpå
    Av Falo i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 6
    Siste innlegg: 20-11-2007, 21:28
  4. Kommer meg ikke innpå Finn >.<
    Av LivK i forumet Data og elektronikk
    Svar: 7