Hei FH! Veldig lenge siden sist! Jeg vet ikke engang om noen av dere husker meg, men jeg brukte nå å være her i "gamledager".

Tiden har flydd, og jeg er nå tilbake her på FH, men denne gangen uten hest. Livet har tatt mange uventede vendinger de siste årene, så min gode fine Ace er satt ut på helfòr.

Videre har det, pga utdanning, blitt slik at jeg har flyttet til et helt ukjent område - Kongsberg. Her skal jeg gå på skole det neste året, og potensielt flere år frem i tid.

Så kommer poenget mitt; jeg savner hest!
Pga distanse er min egen Ace ikke et alternativ til hesteabstinens-beroligende. Og pga studentøkonomi har jeg ikke råd til å betale i dyre dommer, så ridekurs utgår.
Det jeg ønsker meg, er et sted jeg kan få komme en gang i blant for å kose litt på en hest. Kanskje møkke litt. Pusse litt. Leie en tur. Drive litt rundt hest, bare. Stalljente, som det engang het. Jeg savner innmari å ri på tur, så om det er et alternativ er jeg overlykkelig!

Problemet? Jeg kjenner ingen i Kongsberg, verken med eller uten hest!

Er det noen her som enten kjenner noen, eller selv holder til i distriktet, som kanskje har en hest jeg kan kose litt på? Jeg hadde isåfall blitt innmari glad for å høre fra deg!