Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 3 av 3
    *FJORDHEST* JeanetteU sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29

Question Cavallo Simple til islandshest?

Hey
    Sist jeg hadde boots, falt valget på Cavallo Simple boots og disse var jeg veldig fornøyd med. Nå som jeg har ny hest og hun har blitt barfot (vært det siden mai), så ønsker vi oss boots som hjelper oss med trening i all forskjellig terreng!

Har målt henne og hun ligger Ca. på 11,4-11,8 cm både i lengde og bredde. Ut i fra målekartet, så skjønte jeg at jeg burde ha str 1, men så lurer jeg på om denne kanskje blir for liten da... Og jeg begynner å se på str 2. Men er faktisk litt usikker på akkurat hvilken av dem som passer henne.

Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Tror det er bedre med litt for store enn litt for små boots? Eller....

Håper på svar

SimpleMeasuringChart.gif

Bruker cavallo sport på mine islendinger. Veldig fornøyd. Tenker å kjøpe et par "trek" neste gang for å teste disse. Begge bruker str 0.., de har vel omtrent 10,5 +/-. Bootsa har utvidet seg litt også... Tror ikke du bør kjøpe noe større enn målene på høvene.
    Man lærer så lenge man overlever...

*FJORDHEST* JeanetteU sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Elverum, Hedmark
    Alder
    29
    Siter Opprinnelig skrevet av Vinda Vis innlegg
    Bruker cavallo sport på mine islendinger. Veldig fornøyd. Tenker å kjøpe et par "trek" neste gang for å teste disse. Begge bruker str 0.., de har vel omtrent 10,5 +/-. Bootsa har utvidet seg litt også... Tror ikke du bør kjøpe noe større enn målene på høvene.
    Tusen takk for svar ! Har målt henne nøyaktig i dag og i bredden ligger hun på akkurat 11,0 og i lengden ligger hun på mellom 11,5 og 12,0. Så da er det bare å begynne å titte da så får vi se hva vi finner :)
    Du vet de derre Easyboots Glue On? De står det at man kan lime på hoven, men gårdet an å bruke de uten lim og tror du ?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Easyboot, Cavallo eller Delta boots?
    Av Mandarinhest i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 17
    Siste innlegg: 19-11-2011, 15:10
  2. Cavallo Sport boots vs. Cavallo simple boots
    Av MarenOgJoy i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 3
    Siste innlegg: 03-10-2011, 17:15
  3. Cavallo Simple Boot
    Av Nina&Løvehjerte i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 42