Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 15 av 15
    Siter Opprinnelig skrevet av flaana Vis innlegg
    Min gamle kaldblodstraver hoppe gikk litt som terapi hest. Hun var veldig skvetten og var, men "skrudde av" når hun fikk en skjev rytter på ryggen, eller en som ikke satt helt stille. Gikk kjempefint, eneste gangen hun skvatt var når ei voksen, frisk dame red henne på time Tror hesten merker mer enn vi er klar over, og veldig mange tilpasser seg rytteren og forstår på noe vis at de må være ekstra forsiktige.
    Jeg har erfart det sammen. Men tenker også at de kanskje bør være ekstra bombesikre, også må jeg jo vite om hesten reagerer slik eller sånn før jeg kjøper den og setter den inn i skolen/terapiridningen

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Gratulerer! Høres veldig spennende ut :)

Ja, jeg er vel som "pensjonist" å regne når det gjelder terapiridning - på aktivt plan.
    Men jeg har jo utdannet en del hester, og drevet med terapiridning siden 70-tallet, så konsulent kan jeg alltids være
    Og jeg har brukt alle slags hester - fra shettiser til shires, fra arabere til døl - og selvfølgelig NL-hester
    Det var en kollega som drev med terapiridning i Lier, med sine NL-hester, men han har dessverre flyttet til Folldal.
    Flott hvis du kan få en ridefysioterapeut tilknyttet stallen.

Siter Opprinnelig skrevet av Lopke Vis innlegg
    Vil bare si gratulerer!!! har ikke så mye fornuftig å komme med ellers, men herlig å se at folk får det til!
    Siter Opprinnelig skrevet av flaana Vis innlegg
    Henger meg på Lopke, gratulerer!! Høres ut som et flott konsept.
    Siter Opprinnelig skrevet av zeldis Vis innlegg
    Å! Grattis med hestegård
    Synd det er så langt unna! Har en treåring som endelig viser interesse for å sitte på hest.

Har dessverre ingen tips om trenere eller instruktører, vil bare ønske lykke til
    Siter Opprinnelig skrevet av T.B. Vis innlegg
    Ja, jeg er vel som "pensjonist" å regne når det gjelder terapiridning - på aktivt plan.
    Men jeg har jo utdannet en del hester, og drevet med terapiridning siden 70-tallet, så konsulent kan jeg alltids være
    Og jeg har brukt alle slags hester - fra shettiser til shires, fra arabere til døl - og selvfølgelig NL-hester
    Det var en kollega som drev med terapiridning i Lier, med sine NL-hester, men han har dessverre flyttet til Folldal.
    Flott hvis du kan få en ridefysioterapeut tilknyttet stallen.
    Takk! Kontakter deg på Face

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Haha, faders multisitat-greie! :P

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Rideskoledrift, hvem som helst kan starte opp en rideskole
    Av Josiva&Camilla i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 5
    Siste innlegg: 12-01-2011, 02:23
  2. Når man skal starte å ri programmet...
    Av Linoo i forumet Dressur
    Svar: 3
    Siste innlegg: 04-04-2010, 22:54
  3. Skal jeg tørre å starte?
    Av Henarn i forumet Dressur
    Svar: 19
    Siste innlegg: 31-10-2008, 14:57
  4. Har du vært/skal du til Marits rideskole?
    Av Itago i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 11
    Siste innlegg: 02-01-2008, 01:05
  5. Hva skal jeg starte?
    Av Ragnhild i forumet Dressur
    Svar: 28
    Siste innlegg: 22-10-2007, 22:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg