Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Talking Jeg drar til Mexico :D :D

Jeg skal da studere Personlig Trener med Gateway college. Siden de samarbeider med høyskolen i sogn og fjordane vedr det faglige får jeg også studiepoengene.

Jeg har funnet ut at fysisk aktivitet, trening, dans og helse er mine store interesseområder i disse dager, så må bare gå for det.

Studieavgift betalt (huff og huff, der røyk sparekontoen), leilighet booket, og mangler nå bare selve flyreisen.

Jeg er ennå usikker på hva jeg gjør med Lydia, er jo så fryktelig glad i henne og har tross alt ansvaret, men vet jo at hun er fornøyd så lenge hun får mat, stell, trening og kjærlighet. Det er bare snakk om 4 måneder, men jeg vet ennå ikke om jeg skal ta ett helt år. Det jeg nå vet er at jeg MÅ få gjort det NÅ, ellers kommer jeg til å angre og være ulykkelig resten av livet.

Jeg skal også utdanne meg til å bli master trainer i pole fitness så jeg selv kan utdanne instruktører med internajsonal lisens.

Så spennende!!! go for it!!
    Lykke til! du forsvinner jo ikke helt, håper å høre hvordan det går!

Ååå, ferra til mexico, så deilig! Kjenner en som bor der, han vil aldri tilbake til Norge, det må jo bety at det er ganske fint der

bare 3 uker til avreise, skal lage den bildespammen :)

Lydia er desverre solgt, men heldigvis for meg til en nær venninne <3

så bra å høre at hun vil få det fint!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Noen som har vært i Mexico her?
    Av TonjeS i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 0
    Siste innlegg: 08-12-2011, 22:15
  2. I dag drar jeg..
    Av Augustina i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 7
    Siste innlegg: 23-12-2007, 21:59

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder