Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 5 av 5

Dyrekommunikasjon

Hva tenker dere om det? :)
    Jeg var jo skeptisk før, fordi jeg ikke skjønte hvordan og hva. Men etter jeg fikk låne dyretolk boken til min far, så begynte jeg å lese litt. Så kom jeg i kontakt med en utdannet dyretolker som hjalp meg i gang. Første tolken jeg tok fikk jeg alt rett på. Lå nok medfødt hos meg :)

Har dere noen erfaringer? :)

Min hest har hatt dyretolk mange ganger. Jeg har prøvd kun en gang på henne, men mine fôrryttere har prøvd flere ganger. Kjenner også ei som er utdannet fra sigrasenteret. Har også selv opplevd å få kontakt med dyr på en helt annen måte. Men slik det foregår som industri er jeg ikke helt overbevist om. Følte mest at jeg fikk høre det jeg ville høre, og flere punkter var jeg skeptisk på. Flere dyretolker har også gitt motsigende beskjeder vedr min hest, derfor syns jeg ikke det er verdt å betale for noe så diffust.

Veldig skeptisk!!!

Veldig skeptisk, at man skal kunne kommunisere telepatisk på den måten med dyr er bare for fjernt for meg.

Leste forøvrig nylig om en studie som ga ESP et skudd for baugen http://www.huffingtonpost.com/2014/0...n_4597715.html

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Utdanning i dyrekommunikasjon
    Av Linda Ringseth i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 0
    Siste innlegg: 21-08-2010, 13:28
  2. Utdanning i dyrekommunikasjon
    Av lotusgaarden i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 2
    Siste innlegg: 11-01-2010, 20:53
  3. noen som skal på Kurs i dyrekommunikasjon. med sissel grana?
    Av -TravTeam- i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 1
    Siste innlegg: 11-03-2007, 14:42

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg