Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 33

Tråd: Skoletråden

Skoletråden

Er det andre enn meg som er på pinebenken med jobb og studier?
    Skulle gjerne hatt noen å prate dritt om lekser og oppgaver og sånt

Er så lettet, fikk nettopp levert min 2 oppgave og det er jammen meg anderledes å studere som "voksen" enn da jeg var ung og likegyldig (og fikk resultat deretter he he)

Men nå kan jeg puste litt igjen.. Influensa utsatte innlevering 1 uke så jeg er allerede en uke på etterskudd på nytt fag. Jippi...

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    27
    Bilder
    8
    Jeg er vel ikke voksen helt enda, men studerer, det gjør jeg! Er på andreåret mitt i en bachelor, og har en oppgave som skal leveres om to drøye uker, har ikke skrevet 1/3 enda... Er så mye mer annet som frister bedre! Som å dra og prøve hester, eller å bake, eller rydde, alt av prokrastinering...
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Underveis med bachelor her og, et hav av obliger og øvinger som henger over meg. Sååå trøtt og umotivert etter jul, håper energien og overskuddet kommer med våren (og etter at jerntablettene har hatt effekt, dro på meg en saftig anemi før jul). Himla vanskelig å få gjørt noe utenom 8-16 med barn og hest. Er jeg ajour studiemessig har jeg dårlig samvittighet for hest og barn og hjemmet ser bomba ut. Definitivt nok av klagemateriale å ta av her altså :p Ønsker meg hushjelp og stall hjemme!

Kjenner meg igjen der ja. Hva studerer dere? og hvor?

jeg tar fag via internett på et skotsk universitet. Så det krever selvdisiplin deluxe (noe jeg ikke er flink på)
    Målet er å begynne på master i september 14 i information management. (it og info fag)

Ingeniørfag Universitetet i Agder, burde vært ferdig, men har jo hatt maks uflaks m helsa et par ganger så det har blitt utsettelser, det hjelper jo ikke akkurat på motivasjonen... Selvdisiplin er vanskelig, tror aldri jeg hadde klart nettstudier. Er ikke så aktuelt med mitt studie heller siden det er endel obligatorisk lab.

Spenstig med master! Når jeg er ferdig nå blir det nok ikke noe mer utdannelse, med det første iallfall. Gleder meg for mye til arbeidsmaurtilværelse og fast lønn :p

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    27
    Bilder
    8
    Bvped i ved HiST, er halvveis! All ære til de som greier nettstudier, syns det krevende å finne nok selvdisiplin til et vanlig studie... Enkelte forelesninger er jo kjempekjekk, mens mye er tungt og tørt og kjedelig. Trøsten blir vel når man når tida hvor man skal skrive bachelor og kan dra inn dyr :)
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

savner også studiemiljøet... nettstudier er ikke så gøy nei. Men det er jo herlig fleksibelt. Har jo 100% jobb og.

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    31
    Over halvveis til bachelor nå og tror det var siste "pugge-eksamen" på fredag og tror jammen jeg bestod:)
    Går sykepleie og vi har ekkelt mye praksis. Skal trekke plasser på mandag og gruer meg noe sinnsvakt. Vil ikke flytte igjen! Er tillitsvalgt også, å da skal man egentlig få nummer 1 automatisk, men det dreit dem i :(

Så gøy Gudhild, har faktisk lurt på hvordan det gikk med deg. Lenge siden du har vært her?
    Stå på!!

Kan trygt si at her går til H******
    Programmet var ikke som forventet og er alt for venstrevridd for min smak. Skal nå pine meg gjennom exphil som jeg må ha uansett så søker jeg på nytt på andre program til høsten. Problemet er bare hva ejg skal velge??? men tror jeg har klart å snirkle med inn da. Går ellers strålende med karriere. Min lille pole-bedrift blomstrer som aldri før, og jeg kommer til å levere både uniform og oppsigelse når permisjonen er over
    Sist endret av Aina : 03-02-2014 kl 00:23

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Skoletråden fra BA
    Av Harneshaug i forumet Etterlysninger
    Svar: 13
    Siste innlegg: 24-08-2007, 00:40

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg