Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4
    ser snart bare flekker ;) Dunjar sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    31

Voksen timer i rideskolen.. Noen spørsmål :)

Hei!

Siden jeg har slutta med egne hester pga baby i hus og tid, har jeg nå lyst til å begynne å ri en time i uka på ridesentret.
    Ser at en dag i uka har de voksentimer, og står at nivået er øvet. Hva vil det si?

Jeg har jo hatt hest selv i 8 år og kan jo ri, og håndtere hest, men jeg er helt grønn på bl.a sprang da jeg har selv ridd dressur og tur.. Så er jeg da skikket for øvet 2, eller må jeg kunne mer om sprang også?

Ellers blir det litt øvet , og det er ingen voksentime , men åpen for alle aldrer. :)
    "Gleden over å lykkes må alltid overskride frykten for å mislykkes"....-Gro Helen Tørum

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    25
    Bilder
    8
    Det beste er sikkert å eventuelt rinde de som tilbyr kursene, og høre hva de legger i f.eks øvet 2 og øvet, siden det noen ganger kan variere, så kan dere sammen finne det som passer deg best :)
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Ja, ring dem og spør

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

ser snart bare flekker ;) Dunjar sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    31
    Vært i kontakt med dem i dag, og ser ut til at jeg skal prøve meg på voksentimen nå til mandag om ikke veslefrøkna hjemme plutselig blir mammadalt og ikke vil roe seg hos pappa`n. Men regner med det skal gå helt fint.
    Nesten litt skummelt å bli med på ridetime merker jeg..er så lenge sia sist, men skal bli moro å ri jevnlig for instruktør, og få ri litt forskjellige hester.. og ikke bare ponnier, slik jeg har gjort til nå :)
    "Gleden over å lykkes må alltid overskride frykten for å mislykkes"....-Gro Helen Tørum

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. noen spørsmål:)
    Av JanneogTanha i forumet Galopp
    Svar: 6
    Siste innlegg: 10-09-2009, 10:21
  2. Svar: 11
    Siste innlegg: 02-09-2009, 08:14
  3. har noen spørsmål=)
    Av MonaB i forumet Sprang
    Svar: 16
    Siste innlegg: 10-10-2008, 11:28
  4. Noen i Bergen som har lyst på voksen pus?
    Av Siriga i forumet Andre dyr
    Svar: 0
    Siste innlegg: 16-06-2008, 19:22
  5. Noen som har hestehenger til låns noen timer i morra kveld?
    Av Asa Garsy i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 25
    Siste innlegg: 02-01-2008, 14:44

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg