Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Bedekninger 2014

Litt tidlig ute kanskje, men noen har kanskje allerede bestemt seg for å bedekke til våren/sommeren? Del gjerne bilder/info av hoppa du skal bedekke, og bilder/info om planlagt hingst!
    KALDBLODSPOWER<3

Er det virkelig ingen som skal bedekke i år?
    Jaja, legger ut et bilde jeg da :) Etter mye om og men, har vi endelig bestemt oss! Bakasha skal reise på besøk til Camaro i sommer :)

Bakasha gleder seg! :)

Camaro, ganske kjekk spørr du meg!
    KALDBLODSPOWER<3

Fremdeles ingen andre som har noe å dele? :) Hadde vært morro å sett, hehe.
    Bakasha ble kontrollert på 29 dager, drektig da. Så ble hun kontrollert på 87 dager og heldigvis drektig da også! Var litt spent på den siste sjekken, hun hadde vært på NV-utstilling og ble løshoppet litt vel mye syns jeg. Men hesten tok det veldig fint, og stresset ikke noe :)
    KALDBLODSPOWER<3

Spennende med føll! ingenting her på gården i år (heldigvis!!!)

Camaro er lekker! Hvor gammel har han blitt nå?

Han er 7 år :) Enkelt å huske, eiern hans og jeg gikk med drektige hopper samtidig på samme stall. Altså når mora til Camaro gikk drektig med han :)
    KALDBLODSPOWER<3

Dette med wpb har vel ikke så voldsomt godt fotfeste her i landet (enda) men Camaro er- i mine øyne- et godt eksempel på gjennomtenkt avl av disse.

Det er jeg enig med deg i! Sånn ideelt sett burde jeg sikkert heller gått for en ren welsh cob(vurderte noen), men valget falt på Camaro i år. Så vi venter spent!
    Ble litt vell spennende her en kveld, var sikker på at hoppa kom til å kaste fosteret. Hadde høy feber, men vi slapp heldigvis unna med skrekken.
    KALDBLODSPOWER<3

hva er wpb?

Siter Opprinnelig skrevet av Lopke Vis innlegg
    hva er wpb?
    Welsh partbred.
    En snedig måte å få hesten lovlig registrert hvis den har inntil 12,5% welshblod og ikke passer inn i andre registre.. WPB- avl er utbredt og anerkjent i hjemlandet mens her hjemme har det meste av blandingsponnier (med godkjent stamme) blitt registrert som sportsponni.

Vi valgte å registrere kalven vår som wpb fordi han overstiger høyden for sportsponni.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Fjordane Folkehøgskole 2013/2014
    Av frkgreger i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 27
    Siste innlegg: 06-07-2013, 02:08
  2. Torshus FHS 2013/2014
    Av JaneTheres i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 5
    Siste innlegg: 20-06-2013, 13:41
  3. Bedekninger - 2oo9
    Av Silje og Tindra i forumet Avl og oppdrett
    Svar: 26