Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 13 av 13
    Mine har brukt å tygge på treverk når høyet/ensilagen begynner å bli dårlig eller de mangler andre essensielle vitaminer :) De stopper så fort de får vitamintilskudd eller jeg åpner ny rundballe

Jeg har en bever uten like... Går på 14 mål med skogsbeite fra morgen til sent på kveld og har fri tilgang på fôr, men gnager uansett. Hjelper ikke å ha inni kvister og lauv. Her skifta vi en 4-5 påler for uka da han bare gnagde seg gjennom alt... Begynte å bli litt frustrert da frosten meldte sin ankomst. Fikk i god gammeldags tyritjære(som lukter død og dæven:P) og mala alle pålene. Ser han har forsøkt på en påle, men bare et bittelite tygg. Har holdt lenge nå! Og enda bedre hvis en får i sandblåsesand og blander i:)

"Godt" det er flere med bevere. Men akk så frustrerende. Jeg spruta jo ned stolpene med cribox, men det blir jo bare borte når det regner absolutt hele tiden. Hestene får masse mat (ca 12 kg tørr ensilage hver, mye mer om ensilagen er våt) og det er jo mye for en islandshest. Hun er tykk også selv om hun ikke er farlig tykk, så hun får ikke for lite akkurat. Multivitaminer får hun sammen med de to nevene (under en dl) med gull hun får de dagene jeg rir. Altså 5 ganger i uka. Hun får ikke kraftfôr de 2 dagene jeg ikke rir, tror dere det kan bety noe at hun ikke får multivitaminene de dagene? Kan kanskje begynne å gi bare en neve de dagene jeg ikke rir for da kan hun få vitaminer da også. Hun spiser ikke vitaminene "bart", men en neve gull er jo ikke akkurat mye da.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Fæl til å gnage på alt !
    Av JeanetteU i forumet Problematferd
    Svar: 32
    Siste innlegg: 30-03-2012, 22:06
  2. Godis og ting å gnage på uten proteiner?
    Av Bente & Etanec i forumet Andre dyr
    Svar: 0
    Siste innlegg: 27-06-2011, 22:04
  3. Plutselig begynt å klø
    Av HesteHeidi i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 3
    Siste innlegg: 15-10-2008, 20:32
  4. Uværet har begynt i sør
    Av Belinda i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 19
    Siste innlegg: 06-01-2008, 11:40

Regler for innlegg