Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2

Stigbøylefeste på zilco montésal

Jeg kjøpte just ny zilco montésal, og er veldig lite fornøyd med hvordan stigbøylefestet er i forhold til den gamle zilco salen jeg hadde. Begge salene er av den tyngste modellen, forskjellen er at den nye har kneputer.

MEN på den nye er stigbøylefestet er kun et hull! På den gamle salen min var det vanlig feste med sikkerhetspinner. Jeg synes det er skummelt at stigbøylereima sitter fast i selve salen siden det ikke er lov å ri med sikkerhetsstigbøyler i løp! Stigbøylene må jo være så små at det er lett å sette seg fast i de, og når reima og sitter fast blir jo dette veldig farlig.

Jeg får ikke byttet salen og de påstår at alle monté og galoppryttere som rir med zilco sal har sånne fester. Så jeg lurer bare på om det stemme? Dere som har zilco sal, har dere bare et hull i salen til å feste stigbøylene i?

Jeg får ikke til å legge til bilde her, så her er link til samme tråd på et annet forum: http://cpanel20.proisp.no/~equifaay/...dere/?p=211254

Hoi, lenge siden det var vært aktivitet her! :)

Ingen av mine Zilcosaler har noe annet enn hull. Sist jeg sjekket var australske sikkerhetsbøyler fortsatt tillatt, men aner ikke om de har endret på det.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Underlag til montesal
    Av TonjeS i forumet Trav
    Svar: 7
    Siste innlegg: 28-12-2011, 17:20
  2. Svar: 10
    Siste innlegg: 03-08-2009, 15:16
  3. Zilco seletøy
    Av Ullsokken i forumet Utstyr
    Svar: 0
    Siste innlegg: 25-11-2008, 12:10

Regler for innlegg