Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Uværtråden

Å, frelse og bevare ..! Hører det var registrert orkan i kastene i midtnorge?

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ja jeg er glad jeg ikke bor i midtnorge nå..

Huff - får håpe det har gått bra med slekt og venner i Trøndelagsområdet.
    Kjenner en som bor i et gammel skipperhus på Hustadvika - nemme havet. Har ikke fått julekort derfra enda.....

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Hestene våre så ut til å ha det fint til tross for vindkastene da jeg ga de kveldsfôr i går kveld, selv om de skal sies at de valgte å stå i ly (i Trondheim).
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Ivar tok en brå og voldsom tur innom regionen her ja... Har gått helt fint hos oss, skjønner bare mer og mer grunnen til at de bygget gårdstunet akkurat her:). Når vinden blir kraftig nok går den bare rett over haugen og det er omtrent helt stille nede på tunet. Et av beitedrikkekarene for avgårde og knekte en gjerdestolpe, et par mindre rotvelt og noen plater vi ahdde sikret for dårlig føyk avgårde i det stormen satte inn. Men ellers helt fint. Værre andre steder... En venninne fikk flærret av halve ridehstaket (plasthall) og det forsvant diverse takstein og tre som knakk. Men kun materielle skader. Håper de får fikset ridehuset før neste storm, hvis ikke er jeg redd for hele greia flyr ned til elva... Så langt i november og desember har vi hatt storm og kraftig vind minst en gang i uka... I fjor hadde vi omtrent vindstille hele vinteren, det straffet seg visst...

Godt å høre det gikk bra Torill. Jeg tenkte på deg da jeg leste om Ivar. Mente det var i ditt område.
    Ikke så gøy å drive med hest når naturkreftene ødelegger.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg