Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 26

Tråd: Uværtråden

Takk for omtanke Gikk bare ut over materielle ting, sånn sett er vi glade til vi! Det Lopke har vært gjennom høres verre ut enn det vi fikk kjenne på.

Ser det varsles ekstremvær i Nordnorge og Troms. Håper det går bra med alle!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Uværtråden

Her blåste ned x-antall trær i paddockene og taket fløy av hønsehuset og kaningårdene :(
    Gjerde rundt ridebanen holdt delvis - kun tre påler var knekt.

Hestene var ute ca 2 timer pr dag begge dagene. Det var absolutt nok og de ville mer enn gjerne inn.

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Oida, huff Nina, ikke ålreit :-(

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Uværtråden

Nei, det var kjipt! Heldigvis er det ikke snakk om store økonomiske tap. Kun en del ekstraarbeid. :)

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Kontaktet Traktor og Maskin i Vats og de ville gjerne se bilder av høyhuset som ble ramponert. Det er kun 1 års garanti men veldig god kundeservice da jeg har hatt det i 2 år. Mulig de vil dekke litt likevel...
    Paddoken fikses imorgen regner jeg.

Huff - og nå er det kaos-vær mange steder - og nye på vei.
    En jeg kjenner på Andøya var redd nl-følla skulle blåse på sjøen...

Hørte det gikk sørpeskred et sted også?

Gjerdet fixed, høyhuset fixed!!!

weeeeeee, imorgen kommer hestene ut igjen. En uke på innegang. Boring!! men nødvendig.
    All snø er borte så de fikk ikke oppleve det.
    Men kan tenke meg de har litt energi og behov for hopp og sprell imorgen.

Var heftig her også forrige uke, knust stallvindu, knekkt flaggstang, avblåste skifer og taksteiner, låver som datt fra hverandre, busskur som ble revet opp med rota og fundamentet, tak på bolighus skrellt av..
    På toppen av det hele tok pipa vår litt fyr.. så midt i det verste stod mannfolket på toppen av hustaket å glodde ned i pipa...
    Var målt 44 m/s her hos oss.

dæven!!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg