Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 3 av 3

DK ridehest (153 f.04) til sprang, dressur, feltritt, distanse?

På grunn av økonomi, studier og tidspress ser jeg meg nødt til å selge min danske ridehest. Prince er en vallak på 153 cm født i 2004. Han har vært i mitt eie siden 2010 og ble året før dette importert fra Danmark. Han har grønt pass og chipp og er nøye fulgt opp med tanke på vaksiner, ormekurer, tannlege og hovslager. Han er totalt ukomplisert når det kommer til transport (både henger og lastebil), vaskespilt, barbering, veterinær, hovslager, nye plasser, andre hester og hunder for å nevne noe. Jeg får til stadighet høre hvilken grei hest han er å holde på med. Bøyd opp 7. oktober 2013 uten anmerkninger.

Prince er en flott dressurhest med mye gang og et spesielt godt trav. Han er lærevillig, svært mottakelig for ros og elsker å jobbe. Han har masse humør og glimt i øyet. Prince går øvelser til LA, men bytter er ikke påbegynt. Han er ikke startet grunnet eiers interesse. Han er lite ridd i sprang grunnet eiers interesse, men med annen rytter har han gått baner på opptil en meter på trening og startet 80 med plassering. Han er også prøvd i terrenget, noe han likte veldig godt. Prince ELSKER å hoppe, han trekker fint mot hinder og har mye fart.
    Prince ris på tur både alene og med andre hester. Det siste året har han gått på ukentlige treninger i dressur for Tania Bråtlund. Han selges til redusert pris da han er ustartet. Han går pr dags dato fremdeles ukentlige treninger for Tania Bråtlund.

Prince er en utrolig sjarmerende og snill hest med et hjerte av gull som blir lagt merke til i mengden. Det er veldig viktig for meg at Prince kommer til et godt og langvarig hjem. Han selges kun til rett rytter som virkelig følger opp. Selges ikke til rideskole eller usett. Han settes heller ikke ut på prøve.

Dette er en super hest for deg som er interessert i sprang, dressur, feltritt eller kanskje distanse? Rett rytter vil få masse glede av denne hesten!

Hesten er oppstallet på Stall Nedenes i Arendal og kan sees og prøves der etter avtale.

Fortell om deg selv, hva du er ute etter og hva du kan tilby. Ta kontakt på MAIL (kris10ansen@hotmail.com) i første omgang. Hvis ønskelig, kan også treneren min kontaktes.

Pris: 50.000 NOK
    I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind

Ta kontakt på MAIL (kris10ansen@hotmail.com) i første omgang.
    I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Feltritt dressur
    Av GULLPER i forumet Rytterforum
    Svar: 17
    Siste innlegg: 03-03-2012, 12:16
  2. Western - kombinere med feltritt/sprang?
    Av MagicLady i forumet Westernridning
    Svar: 5
    Siste innlegg: 20-07-2011, 16:02
  3. Hege og Chaval (dressur/sprang/felt/distanse)
    Av Hegepii i forumet Ridebilder
    Svar: 204
    Siste innlegg: 23-09-2009, 09:47
  4. Stygg ridning - Sprang/ feltritt
    Av Nymoen i forumet Diverse
    Svar: 37
    Siste innlegg: 26-07-2008, 14:59

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg