Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Blå regjering

Er litt nysgjerrig på hva hestefolket tenker..

Hva mener du om forandringene som blå regjering har flagget/endret på inntil videre?

Fornøyd? ikke fornøyd?

Fortell!

Fornøyd så langt. Spent på å se hvordan ting går videre, spesielt på asyl-/innvandringsområdet. Veldig glad for at vi nå har "europaminister".
    Ingvild Oline

Jeg er ganske antiblå, så kommer ikke til å bli noe særlig fornøyd tror jeg. Men hva de får til å gjøre er mest sansynlig noe ganske annet enn det de sier de skal gjøre.

Blå regjering

Endringer vil ta år å gjennomføre, så landet blir ikke snudd på hodet sånn over natten. Nå har vi hatt rødgrønt i 8 år uten at de har fått til så himla mye positivt annet enn økte skatter og avgifter, helsekøkaos etc. Vi har hatt blått før og for min del er jeg litt spent på hva de klarer å gjennomføre.

Kunne bare disse uheldige og tåpelige uttalelsene til enkelte fra FRP opphøre, jeg blir direkte flau!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Er antiblå og er oppgitt over mange av forslagene. Trøster meg med at det ikke blir lett å få gjennomført så mye når de sitter i mindre tall, samt at en svak mindretalls regjering ganger alternativet ved neste valg.

Blå regjering

Uansett så tviler jeg sterkt på at det blir noe værre enn det har vært. Mange dårlige forslag har det vært fra rødgrønt også, for uansett så klarer man ikke å tilfredsstille alle. Men denne gangen var det blått flertallet ville ha, så da får vi se hva de får til.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Men hvilke forandringer ?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg