Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Kongo-saken. Hva mener dere?

Artikkel

(VG Nett) Jonas Gahr Støre (Ap) mener French og Moland-saken var den enkeltsaken UD jobbet mest med i hans tid som utenriksminister.

Hva mener dere om saken? Og bør French få benådning som det har vært snakk om?

hmm...jeg er litt delt her..
    Ja såklart bør han sendes til Norge for soning, helt klart. Jeg mener også at alle utlendinger som begår kriminalitet i Norge bør sone i sitt eget land og ikke belaste våres system.
    Men om han bør benådes vet jeg ikke for jeg har litt problemer med å se om han er uskyldig eller ei.
    Dette er jo påstand mot påstand.

Jeg er enig med Lopke, han bør få sone i Norge.
    Benådning kan jeg nesten ikke se for meg de kommer til å gjøre, & det har vært vist ganske så groteske bilder de tok mens de vaska bilen sjåføren ble drept i, bilder som jeg ser det vanskelig for meg kan tas av noen som er uskyldige...
    Kan ikke forestille meg det helvete de har levd i de årene de har sitti i Kongo, folk prater bare om hvite rasister, men jeg har bodd i Afrika & jeg kan love at svarte er vel så rasistiske som hvite, rart de har overlevd så lenge egentlig.
    Somewhere between reality and a unicorn,
    Between Pegasus and the Earth.
    Here, noble, thundering with feathers flying is the fabled Clydesdale.

Kongo-saken. Hva mener dere?

Enig med Lopke

Jeg synes det er feil at UD og utenriksministeren bruker så mye tid på en liten enkelt sak. Reiser en til utlandet for å bedrive mer eller mindre lyssky aktivitet så må en være villig til å ta konsekvensen.

Hmm - ja, tenk om Norge kunne ta hit de få norske som har gjort noe kriminelt i utlandet, for å sone her - OG at alle utenlandske kriminelle ble kvista tilbake til sine land, for å sone sine straffer DER... Da ville det bli god plass i norske fengsler - og en del millioner spart....

Nettopp T.B. akkurat det jeg skulle ønske og.

Og enig edith.. hva med Jenta i bolivia som sitter med baby i fengsel og et lite barn som venter i Norge?
    Den saken kunne de godt ha gjort noe med. For barnas skyld. (ikke at jeg synes det fortjener fengsel etter kokainsmugling)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hva mener dere om Oljeboring i Lofoten?
    Av Lopke i forumet Debatter fra nyhetene
    Svar: 9
    Siste innlegg: 24-09-2013, 12:40
  2. Til dere som mener det er umulig..
    Av Kaja&HP i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 37
    Siste innlegg: 12-04-2009, 19:37
  3. Hva mener dere når dere sier..
    Av Rampolina i forumet Utstyr
    Svar: 3
    Siste innlegg: 09-01-2009, 23:24
  4. Underskriftskampanje - hva mener dere?
    Av Gullegod i forumet Diverse
    Svar: 15
    Siste innlegg: 11-11-2008, 12:13
  5. hva mener dere?
    Av lukka, solfari og greta i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 39
    Siste innlegg: 21-12-2007, 13:22

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg