Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Peneste antrekket man kan ha når man stiller hest?

Skal stille hesten min uoffisielt i morgen(!), har aldri gjort det før. Og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg.

Hvit ridebukse med stilren pikètrøye mørke strømper? Hvit ridebukse uten strømper?

Hva er det peneste antrekket for å vise hest du vet om? Venter ikke egentlig svar på denne tiden av døgnet men verdt et forsøk!
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Evt svart eller hvit overdel?! Hesten er svart. Stilles i hvitt hodelag!

Vi skal på samme utstilling
    Jeg tar hvit skjorte,mørke olabukser og mørke joggesko.
    Team Terror

Liisa&Ulvar

Med unghest i fokus! StallNes sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Grimstad
    Alder
    26
    Er for det meste inn i norske raser, der stilles det aller finest med svart finbukse, kvit skjorte og evnt svart vest og slips.
    Utstiller skal vere så nøytral som mulig for å unngå å stjele fokuset bort fra hesten. Gode sko å kunne springe i er også ett must :)

Blogg
    Stall Nes & Nes Storm

I give you courage, than you can release your fears!

Ville stilt i svart bukse, hvit skjorte og evt en svart vest til svart hest. Oppsatt hår, gjerne knute i nakken:).

Det kjem an på kva rase ein stiller. Ridehestane mine mønstrar eg iført kvit ridebukse, ikkje knestrømper osv, mørk genser uten noko form for logo.
    Nordlandshestane mønstrar eg i mørkeblå ridebukse og mørkeblå genser med rasens logo på. Nyttar alltid mørke nøytrale joggesko, mønstringspisk, og håret i ein hestehale :)

Takk for svar alle sammen, beklager at jeg ikke har fått svart, men har fått lest! Skjønte at det varierer veldig fra rase til rase! :P Siden det var en frieser endte jeg opp med hvit ridebukse og en mørkeblå pikè. Skulle gjerne droppet strømper men har så lange bein, så buksene er for korte. Så mørkeblå strømper. Men det gikk bra, vi så ut til å treffe dresscoden helt fint i forhold til de andre som stilte store varmblodser og fikk "vel presentert" som kommentar Det var forøvrig kjempekjekt å stille hest slik for første gang!

8-7,5-8-7-7,5. «Over middels stor vallak, høyreist og edel. Velformet hals, god manke og skulder, god overlinje med hellende kryss. Gode og rettstilte bein. Rytmiske og taktfaste bevegelser men mangler energi. Tiltalende fin vallak, vel presentert»

Kjempefornøyd. Krysset og energien visste jeg men veldig positivt overrasket over resten

Jeg ville velge sort kjole, hvite bukser, sorte støvler, jeg føler meg veldig kjekk
    hestene.no

Peneste antrekket man kan ha når man stiller hest?

Jeg synes fu har valgt et veldig fint antrekk! Jeg valgte det samme da jeg stillte Dalton.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Verdens peneste kaldblods er borte...
    Av Karen i forumet Diverse
    Svar: 27
    Siste innlegg: 23-12-2008, 10:19
  2. Peneste stevnejakke
    Av Mathilde i forumet Utstyr
    Svar: 10
    Siste innlegg: 14-12-2008, 01:02
  3. Ditt peneste hestebilde
    Av Borkus i forumet Diverse
    Svar: 13
    Siste innlegg: 07-07-2008, 17:48
  4. Kåring av Porsgrunns peneste hest!