Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 26
    Bare hyggelig :)

Lykke til til helga!

Takk for det Blir spennende, men har lite forventninger da det er sterk konkurranse.

Hvordan gikk det på utstillinga, Linda?

8-8-7-7,5-7,5
    Feminin hoppe av god type. Vakkert hode.
    Lang velansatt hals. God kropp.
    Gode bein. Godt markerte ledd. Ganske korrekt frambeinstilling. Noe inntået venstre bak.
    Ledig skritt. Lett trav.
    Utviklingspotensiale.
    -Sølv

Skuffet Men fikk beskjed om at svenske dommere er strenge (skjønte at han her var det med engang han begynte å dømme), og at for de så er dette bra, mens for oss Nordmenn så er det først veldig bra når poengsummen er over 40.

Det var jo bra kommentarer da! Følte kanskje at poengene ikke samsvarte helt med kommentarene. Nå har jeg aldri stilt hest, bare hund, men tror du har rett i at dommeren har ment det var bra resultat.

Siter Opprinnelig skrevet av Silledille Vis innlegg
    Det var jo bra kommentarer da! Følte kanskje at poengene ikke samsvarte helt med kommentarene. Nå har jeg aldri stilt hest, bare hund, men tror du har rett i at dommeren har ment det var bra resultat.
    Veldig enig.
    Altfor streng på bein, hun skulle hvertfall fått 8 på dem mener jeg. Kan ikke skjønne at hun er inntået ene bakbeinet, har jeg aldri sett, og ikke fått høre det av andre heller.

Men men, vi prøver igjen :)

Ho stod sikkert bare litt skeivt. Ja, bare prøv igjen :)
    Nå nærmer det seg vår utstilling i Seljord. To uker til. Blir artig å høre om ho er "korrekt" eller ei. Jeg har ikke så veeldig peiling :)

Ja hun gjorde nok det :) Prøvde være nøye på hvordan hun stod, men det kan jo være de bedømte bein på feil tidspunkt for meg Eller ponnien da :p
    Spennende! Vi skal nok stille igjen 29.september, tar med tre stykk herfra da trur jeg :)

Det gikk ikke så bra for oss :) 7-7,5-7-7-7! Hehe. "Høgstilt hoppe av bra type. Noe stort hode. God kropp. Tåvid beinstilling. Ledige, men noe korte bevegelser." Jeg var forberedt på 7-ere, men ikke på bevegelsene! Ho flyr jo i trav! Men strekket vi gikk på var litt ulendt og sølete i dag :P Hehe. Og så glemte jeg meg og viste sida med manen til dommeren. Den andre sida viser en ganske kraftig hals, så da tror jeg hodet ser mindre ut. Men PYTT SANN! Det var moro lell

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Å stille ut en gammel hest for første gang.
    Av Stall-Vinga i forumet Kåring og utstilling
    Svar: 5
    Siste innlegg: 13-08-2009, 21:54
  2. Jeg skal starte distanse for første gang!
    Av Mathilde i forumet Distanseridning
    Siste innlegg: 09-05-2009, 13:10
  3. Første gang man skal laste en hest
    Av IngvildK i forumet Transport av hest
    Siste innlegg: 09-04-2007, 18:52
  4. når hesten skal ha rytter for første gang
    Av ZK i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 16
    Siste innlegg: 20-01-2007, 07:15

Regler for innlegg