Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 67 av 67 FørstFørst ... 17 57 65 66 67
Viser resultater 661 til 669 av 669
    DSC_0070.jpg

.. min herlige prikkegutt

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Vedlegg 32318

.. min herlige prikkegutt
    Jeg får sommerfugler i magen hver gang jeg ser det bildet! Han er så majestetisk og rålekker
    Ada og Muledyra

PitaPata Horse tickers

http://www.facebook.com/pages/Tattin...67922769914895

Danica Athene 1997 ~ 2012 Borte gjemt, men aldri glemt

Min blir vel mindre og mindre "pinto" men nå blir hun endelig litt mørkere igjen når sommerpelsen sakte men sikkert begynner å skinne igjennom!

Bolla mi.

Siter Opprinnelig skrevet av Ada-Marlene Vis innlegg
    Jeg får sommerfugler i magen hver gang jeg ser det bildet! Han er så majestetisk og rålekker
    Ihi, ja, da er vi fler!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Herlig!

Siter Opprinnelig skrevet av Solo Vis innlegg
    Har ikke lest tråden, men vet hvem som eier(?) henne hvis hun er i Bergen. Send meg PM om det er noe

Nydelige pintoer forresten. Får slenge inn noen bilder av noen små kuer jeg også da
    Så plutselig denne kommentaren. Jeg kjøpte Cheval for første gang i 2005. I 2007 solgt jeg han grunnet barn. Jeg kjøpte han tilbake igjen. :p Nå står han ute på fôr igjen. Mulig ha blir solgt igjen. Helsa + 2 små barn (den ene har ponni som skal følges opp) gjør det vanskelig å ha hest selv nå. Og nå begynner drømmehesten å bli såpass gammel at... tja... yuu know. Kan noen fortell meg noe om den tiden han var i Bergen? Har hørt litt forskjellige historier :p Send meg gjerne på PM.
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Noen her inne som har flere erfaringer med Bariole Magique? han skal ta imot hopper like ved der jeg bor frem til midten av mai nå, og vurderer å sende hoppa mi på visitt.
    KALDBLODSPOWER<3

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hrimnirstevnet 2009 - Billedtråd
    Av Kurre i forumet Islandshest
    Svar: 1027
    Siste innlegg: 25-06-2009, 09:39
  2. På trynet! -en liten billedtråd.
    Av Kurre i forumet Diverse
    Svar: 55
    Siste innlegg: 28-11-2007, 00:57
  3. Billedtråd fra Lottaleveranse hos Sol.
    Av Kurre i forumet Diverse
    Svar: 118
    Siste innlegg: 23-10-2007, 21:28
  4. Ariègeois billedtråd
    Av IngaSN i forumet Hesteraser
    Svar: 12
    Siste innlegg: 30-04-2007, 10:58

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg