Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 1 av 1

Søker hest i Kristiansand-området

Heisann!

Eg skal sannsynligvis studere i Kristiansand til hausten og lurte på om det er nokon som har ein hest som trenger forrytter i helgene i området der? :)
    Har gått to år med hest på Fjordane fhs, første året med ein skulefjording og andre året med ei norsk varmblodshoppe som eg hadde på helfor. Før eg byrja der rei eg mest islandshest :)
    Eg har starta opp til LA i dressur og i sprang har eg starta 80 cm, ridd 90 cm bane og 1 m enkelthinder på time. Eg kunne godt ha komt lenger opp i høgden i sprang, men har ikkje hatt hest til høgare :) Eg har og deltatt i feltrittskonkurransen som vi hadde på skulen :) Er veldig glad i å ri på tur, både rolige og med litt fart i og er veldig glad i klatring :P Ellers har vi hatt kjøreundervisning to gangar i veka på skulen, noko eg likar svært godt. På skulen var eg og ein av tre som hadde ansvar for ein unghest som vi trente i ein periode på nokre mnd. Både den og den eg hadde på helfor hadde "litt" fluer i hodet til tider, så eg er vane med ganske mange forskjellige situasjonar med hest og seier ikkje nei til litt utfordring Har og vore med på innkøyring av fleire hestar :)
    Hadde vore kjekt viss noen hadde ein hest eg kunne fått hatt litt på tur og kanskje litt dressur eller noko liknande, sånn at eg i alle fall fortsatt har litt kontakt med hesteverden Er åpen for alt :)
    Sist endret av asavan92 : 08-07-2013 kl 20:51

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Søker hest
    Av proscenia i forumet Etterlysninger
    Svar: 1
    Siste innlegg: 06-04-2011, 10:26
  2. Søker hest/rideskole/etc i Akershus
    Av GammelHesteJente i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 6
    Siste innlegg: 08-07-2010, 14:53
  3. Søker etter foreldre på hest.
    Av galdemora i forumet Etterlysninger
    Svar: 1