Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 28
    Haha, det er sånn jeg forestiller meg at det vil gå med min også - litt gradvis fra vondt når jeg bøyer den, til å glemme å sjekke, og så er den bra en dag Håper i alle fall det forløper så enkelt.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Jeg brakk den tåa ved siden av lilletåa, uten å være klar over det en gang.. Så er nok veldig individuelt hva smerter angår

Manglende stortå sies det kan gi 50 % uførhet.
    Jeg hadde mistanke om brudd i stortå en gang og ringte legevakta. Fikk beskjed om at de kunne alltids ta røntgen for å se om noe var brukket, men at det ikke ville bli gjort noe med det likevel. Så da dro jeg ikke.
    Så stemmer i med de andre, så lenge den ikke er skakk så er det ikke så mye som gjøres. Du har ikke laser så du kan lasre den? :P

Siter Opprinnelig skrevet av carambee Vis innlegg
    Manglende stortå sies det kan gi 50 % uførhet.
    Jeg hadde mistanke om brudd i stortå en gang og ringte legevakta. Fikk beskjed om at de kunne alltids ta røntgen for å se om noe var brukket, men at det ikke ville bli gjort noe med det likevel. Så da dro jeg ikke.
    Så stemmer i med de andre, så lenge den ikke er skakk så er det ikke så mye som gjøres. Du har ikke laser så du kan lasre den? :P
    Nei, ikke fått mulighet til å investere i det ennå. Håper det skal løse seg til høsten - vært så mange dyre reparasjoner på bilen denne våren at jeg kunne kjøpt to ny bruktbilder for samme pris :-(

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Hvordan går det med tåen? Jeg hadde vondt i storetåa min i minst 3 måneder etterpå,hehe.

Siter Opprinnelig skrevet av Gudhild Vis innlegg
    Jeg brakk den tåa ved siden av lilletåa, uten å være klar over det en gang.. Så er nok veldig individuelt hva smerter angår
    Da lurer jeg hvordan du kunne vite det faktisk var brudd i den?

Siter Opprinnelig skrevet av missy_vikky Vis innlegg
    Hvordan går det med tåen? Jeg hadde vondt i storetåa min i minst 3 måneder etterpå,hehe.
    Hvis det er meg du spør, går det strålende! Ingen smerter jeg kjenner uten å kjenne etter, og beveger meg greit (verre i oppoverbakke enn nedoverbakke).

Men .. så er det hygienen da. Har ikke dusjet siden jeg knakk den .. er redd for å ødelegge teipingen jeg gjorde, for det ligger tydeligvis stabilt og fint. Spørs hva jeg gjør i kveld, når jeg har to massasjeklienter før jeg skal i selskap! En grundig klut-vask håper jeg bør holde :P

Heller det, enn sånn det ble med fingeren .. hadde jeg beholdt spjelkingen jeg selv gjorde, hadde jeg ikke fått permanent droppfinger.

Broren min brakk storetåen og lot den gro selv. Da han aldri ble bedre og stadig fikk vondt dro han til slutt til legen, da måtte de "knekke" tåen opp igjen fordi den hadde grodd skeivt.

Men i og med at du sier det går mye bedre med deg nå og du ikke har vondt lenger tror ikke jeg du trenger å bekymre deg.
    Sist endret av Hanne&SiljanGutten : 19-06-2013 kl 19:58
    Hanne & Siljan Gutten. <3

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Siter Opprinnelig skrevet av Edith Vis innlegg
    Da lurer jeg hvordan du kunne vite det faktisk var brudd i den?
    Det er " overbein" på undersiden av tåa.

Overbein kan det bli uten at det har vært brudd også, så det trenger ikke bety at den var brukket. Har du røntget, GryCat? Hva gjør deg så sikker på at den er brukket ellers? En forstuving kan være vel så vondt som et brudd. Skulle det være brudd er det vel neppe så mye annet de gjør enn hva du har gjort, men jeg ville nå hatt et bilde uansett og vite at den står som den skal, så den evnt kan gro problemfritt.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Erfaringer med knekt/frakturert finger
    Av GryCat i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 35
    Siste innlegg: 27-10-2011, 21:55
  2. sannhet eller myte.. om man?
    Av Sol i forumet Diverse
    Svar: 32
    Siste innlegg: 01-04-2010, 02:45
  3. Knekt salbom noe å gjøre med?
    Av berith i forumet Westernridning
    Svar: 9