Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Travstaller i Oslo/omegn?

Prøver her jeg, tror det passer bedre enn på stallplass ønskes, da jeg i utg.pkt er interessert i travstall.

Vet dere om noen staller i Oslo/omegn hvor det er ålreite forhold for å trene travere? Er på leting etter stallplass til to åringshopper (varmblodser). Vurderte først amatørstallen på Bjerke, men veldig lite utetid der, så er på leting etter alternativer.

Re: Travstaller i Oslo/omegn?

Er Nannestad for langt unna for deg? Der er det jo bygd kliss ny amatørstall, og jeg selv hadde strekt meg langt for de treningsforholdene de har der. :)

Via Tapatalk

Travstaller i Oslo/omegn?

I leirsund-områdene er det utrolig mange travataller. Det et veldig fine treningsmuligheter der. Ellers er det mange i lillestrøm/fetsund/sørum-områdene også. Eller så kan du se mer mot kløfta/jessheim-områdene, der er det utrolig mange staller med travere, dessverre er det motsatt retning for meg så jeg kjenner ikke til noen der. Forøvrig er det mye på bjørkelangen også, men nå vet jeg ikke hvor du bor så det kan bli ganske langt unna om man bor i oslo.

Anbefaler staller ved hellerudsletta, er mange som har travhesten sin på en stall jeg kjenner til
    ved hellerudsletta hvor de har langt travspor, mange bratte bakker, mye utegang og egen walker.
    kan se om jeg finner navnet ved interesse. ca. 20 min fra oslo.

Venter på svar på PM jeg

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Sander gård i Maridalen, hvis han fyren fortsatt er aktiv. Ellers har man Jørgenrud Gård på Siggerud bl.a :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Priser og boforhold i Oslo og omegn
    Av IngvildK i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 34
    Siste innlegg: 30-07-2010, 01:12
  2. Flinke barfottrimmere i Oslo - omegn?
    Av Rökla i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 10
    Siste innlegg: 08-02-2009, 20:02
  3. Stallplass/utegang for islandshest i Oslo og omegn
    Av EliseF i forumet Islandshest
    Svar: 16
    Siste innlegg: 01-08-2008, 16:43

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg