Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Det kan jeg tro!, er nok bare jeg som er sykt nervøs for å få en skikkelig ramp som jeg vil slite med. Det er det jeg har erfart tidligere når jeg har vært på rideleir. Så det smitter jo litt over på folkehøgskolen

Det er det samme som med meg Silje, jeg sa ifra at jeg ville fokusere på å komme videre i dressur, så da fikk jeg en suuuuper lærehest. Følte meg alltid trygg på han, slapp for det meste tull og tøys utenom akkurat nok til å holde meg fokusert, og følte jeg kom veldig langt på den tia jeg red han. Som Ida har skrevet over her, bare fortell lærerne akkurat hva du vil ha, så skal du se at du ender opp med en skikkeli kuling som du får utvikla deg masse med :)

Meld deg gjerne inn i gruppa for 2013/2014 om du ikke har gjort det alt
    Sist endret av VictoriaTh : 09-06-2013 kl 01:38
    & Lykkens Pilgrim på Fjordane FHS

Takk for at du delte din erfaring! Har opplevd å fått den største dritthesten de har hatt. Min første rideleir startet med å få en dritthest, ei skrøyt over at hun taklet den hesten helt! Hun klarte ikke han mer enn 1 time. :p Vil fokusere alt på dressur og lære meg igjen sitsen som har blitt glemt borti travtrening. Er jo umulig å ha sits siden, det ødelegger jo bare ryggen til hesten da :p Får nok starte snart å ta noen timer på "rideskolen" her før jeg drar. Mitt mål er å komme opp på LB nivå, vet det er ganske høyt. MEN jeg SKAL klare det! Jeg elsker å se utviklingen som skjer under ridning, samholdet mellom menneske og hest. Og ikke minst kjærligheten man får og gir. Skal fortelle ridelærerene akkurat hva jeg vil satse på og si at jeg vil ha et år, der jeg føler meg trygg når jeg rir. Må bare si at den siste rideleiren jeg var på, sa ridelæreren til min mor at jeg hadde lært utrolig mye, pga!! jeg hadde den største reddharen som stakk av når den hadde sjangsen. Jeg gir ikke opp, og det er derfor jeg ikke vil starte med en ramp, jeg vil tro at alle rideskolehestene er utrolig flinke. Men får jeg en liten ramp, så vil jeg ikke gi opp. Da blir den hesten min utfordring så lenge jeg går på skolen.

Så det er derfor jeg er redd for at jeg skal få en rampetass. Men ble mer beroliget over å lese ditt inlegg! Tusen takk for at du roer ned et nervøst hjerte

..og Alltinus! ChristinaS sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Sør trønderlag
    Alder
    28
    Bilder
    3
    Gled deg/dere! Beste skoleåret jeg har hatt noensinne :) Savner det utrolig mye. FFHS 11/12 :)

Jeg skal opp dit til høsten :) Jeg er vel nesten mer redd enn jeg gleder meg for øyeblikket, men det skyldes at jeg har ME og ikke aaaaner om jeg skal takle alt. Tar også med min egen hest så jeg har en safety line, og en skulder å gråte på om jeg trenger. Skolen skal ordne så jeg skal klare å fullføre, det å komme seg vekk fra hjemme, ha jevn aktivitet og struktur er noe jeg har valgt for å bli bedre :) Det jeg kanskje er mest redd for er å bli sett skakt på fordi jeg kanskje ikke kan ha så mye stalltjeneste i begynnelsen, og fordi jeg ikke kjenner noen, så jeg ikke vet om jeg kan få hjelp om det skulle gå galt en tid... MEN, jeg satser på at det er en gjeng fantastiske mennesker jeg skal tilbringe året med, så dette ikke er noe problem! Min rasjonelle halvdel gleder seg, mens den andre får jevnlige angstanfall Kunne noen bare fortelle kroppen min at det kommer til å gå bra.... *sukk*
    Try as hard as we may for perfection, the net result of our labors is an amazing variety of imperfectness. We are surprised at our own versatility in being able to fail in so many different ways.
    - Samuel McChord Crothers

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    27
    Bilder
    8
    Tro meg, MarenOgJoy, du blir nok ikke sett så skakt på, og man blir fort kjent med folk
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Det er det jeg satser på :) Dessverre vil ikke den irrasjonelle delen av meg høre, så jeg får bare takle å være litt redd frem til skolen begynner
    Try as hard as we may for perfection, the net result of our labors is an amazing variety of imperfectness. We are surprised at our own versatility in being able to fail in so many different ways.
    - Samuel McChord Crothers

Siter Opprinnelig skrevet av Løkki Vis innlegg
    Nokon som skal på Fjordane som treng hest på fôr? Har ei super hoppe. Ho var sett vekk til ei som gjekk 2. året der i fjor, og fungerte veldig fint :) Send pm!
    Legg det inn på facebook gruppa. Tror det er mest aktivitet der:)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Torshus FHS 2013/2014
    Av JaneTheres i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 5
    Siste innlegg: 20-06-2013, 12:41
  2. Fjordane Folkehøgskule 2012/2013
    Av VictoriaTh i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 38
    Siste innlegg: 31-12-2012, 20:03
  3. Fjordane Folkehøgskole?
    Av amrai i forumet Diverse
    Svar: 2
    Siste innlegg: 25-07-2012, 00:49
  4. Folkehøgskole
    Av Marte+Quicky i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 15
    Siste innlegg: 09-03-2009, 14:34
  5. folkehøgskole med hest(ikke fjordane)
    Av Gudhild i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 8
    Siste innlegg: 29-06-2007, 19:20

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg