Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 12 av 12
    Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Da jeg red mitt første stevne, 40cm cr var hesten min energisk, og jeg litt nervøs. Derfor tenkte jeg "Sitt, sitt sitt, slipp hesten frem, samle inn etter hinder, sitt sitt" osv. Jeg holdt henne i trav til jeg var på vei rett mot neste hinder, da slapp jeg henne over i galopp, også tok jeg henne inn igjen noen steg etter hinderet, og fortsatte slik.
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Junior Member Rebecca Dahlgren sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Skien, Norway, Norway
    Alder
    29
    Siter Opprinnelig skrevet av Malene_Fiola Vis innlegg
    Da jeg red mitt første stevne, 40cm cr var hesten min energisk, og jeg litt nervøs. Derfor tenkte jeg "Sitt, sitt sitt, slipp hesten frem, samle inn etter hinder, sitt sitt" osv. Jeg holdt henne i trav til jeg var på vei rett mot neste hinder, da slapp jeg henne over i galopp, også tok jeg henne inn igjen noen steg etter hinderet, og fortsatte slik.
    Det hørtes ut som en bra fremgangsmåte :) Jobber mye med å sette meg ned mellom hindrene, føles så mye mer naturlig å beholde lettsits, og det resulterer jo gjerne i større fart

Skulle ønske jeg kunne starte bare 60, men finnes sjeldent noe så lavt her i området. men kommer oss fint over 80 så er vel mest for min egen del at jeg ville hatt noe lavere

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 44
    Siste innlegg: 16-10-2010, 00:28
  2. Svar: 13
    Siste innlegg: 02-12-2009, 10:04
  3. Burde de ha utelys?
    Av Mandarinhest i forumet I stallen
    Svar: 10
    Siste innlegg: 28-11-2006, 21:35

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder