Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 15 av 15
    Min skrapte med frembeina. For meg forsvant det problemet etter at Lydia ble utegangshest. Da sank stressnivået og hun står stille som en statue :) Det kan noen ganger hende om vi bruker laaaaaaang tid inne at hun skraper litt, da vet jeg at hun er utålmodig og kjeder seg og vil sånn sett ikke klandre henne for det da.

Og hvis hesten bli urolig på stallgangen: Prøv heller å få lånt en boks, eller finn et annet sted den føler seg rolig og komfortabel med. Kan også prøve en periode hvor du pusser og går tur med hesten uten å sale opp for å se hvordan reaksjonen blir da.

Man må ikke stå innendørs for å sale opp heller? Da vi sto på stall med veldig trang gang, salet vi opp ute i nær sagt all slags vær.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Hva tenker dere om en hest som "veier" med et av frembeina? Ser nesten ut som den utfører spanske skritt eller noe, hovedsaklig på stallgangen dette skjer.
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Siter Opprinnelig skrevet av Malene_Fiola Vis innlegg
    Hva tenker dere om en hest som "veier" med et av frembeina? Ser nesten ut som den utfører spanske skritt eller noe, hovedsaklig på stallgangen dette skjer.
    Tenker at det er masing. Ville oversett, og om det ikke hjelper (kan forverre uvaner hos enkelte) ville jeg unngått situasjonen. Mas og stress er to sider av samme sak.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Man må ikke stå innendørs for å sale opp heller? Da vi sto på stall med veldig trang gang, salet vi opp ute i nær sagt all slags vær.
    Står for det meste ute her og :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hoppa mi sparker!
    Av EvaD i forumet Problematferd
    Svar: 21
    Siste innlegg: 15-01-2010, 01:10
  2. Sparker ved påstigning.
    Av Borkus i forumet Problematferd
    Svar: 39
    Siste innlegg: 26-11-2009, 00:41
  3. Sparker etter meg!!
    Av arctic i forumet Problematferd
    Svar: 19