Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange r var et mtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til trden
Side 2 av 2 FrstFrst 1 2
Viser resultater 11 til 18 av 18
    Jeg mener bestemt p at veterinren jeg bruker fortalte om ett tilfelle hvor nesebeinet hadde brukket pga hack. Da var den nok plassert for langt ned p nesen. Festes den hyt nok skal det MYE til for at noe slikt kan skje.

Men ellers er jeg helt enig med deg, er en hel haug med myter omkring hest og ridning som ikke har hold i virkeligheten.

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Men er det noe f bevist egentlig da? Man er jo ikke noe mer slem om man bruker en hack enn et bitt? Hadde jeg vrt hest ville jeg helt klart ha brukket nesen i stedet enn f aue i munnen grunnet noen sitter rsker i bittet.

Hacken skal ligge p neseryggen. IKKE NESEBEINET!!! Hacken skal ikke vre i nrheten av nesebeinet engang. Legger du den p nesebeinet og tilpasser den helt feil kan du skade brusken, men det er ikke hacken sin feil, det er idiotien som feiltilpasset den sin feil isfall.
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Multifunksjonell vimse Aina sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Siggerud
    Alder
    31
    Bilder
    26
    Jeg tror at en hack kan gjre strre skade enn bitt, men jeg tror ogs bitt kan gjre mye strre skade enn hack. Det kommer an p hva som sitter og drar i andre enden. Uansett opplever jeg pstanden som en dustete skremselsmyte, og jeg tror de frreste i vrt land er s ekstreme.

Tinkertanker ellbell sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Heradsbygd
    Alder
    31
    Bilder
    23
    Jeg var ogs borti et tilfelle av brekt neseben da jeg som ungjente gikk p ridekurs. Vi ble fortalt av de voksne i stallen at hesten hadde brukket nesebeinet pga hack, men da var alts hacken brukt p rideskolehest med rideskolerytter opp. Jeg var 10 r nr dette skjedde, s kan godt hende jeg husker feil.

Nr jeg diskuterer hack er jeg mest irritert p de som mener hack er s himla mye bedre enn bitt - s mye snillere liksom. ha stang i kjeften p hesten kan vre mildere enn hack, det kommer som sagt an p hendene som holder...

Only those who greatness see in little things, worthy are the simple, are happy in their ways. -Runrig-

alt er skadelig om det brukes feil... en sal vil skade ryggen til hesten, dersom den legges p feil vei, feil sko vil vre like skadelig som feil boots, for lite dekken er ikke bra, men det er heller ikke for stort... feil tilpasset/brukt hodelag/bitt vil kunne gi sr, gnag, skader, smerte, osv osv.

THÔNG BÁO VỀ VIỆC CẬP NHẬT BẢN HACK CF 1233

Đột k*ch 2.0 - Bản Hack CF 1233 c*p nh*t tháng 10(01-11-2016) - 1233 - 443 MB

GPS: Định vị đẳng cấp.
    Hack CF 1233, Bản Hack CF n*ysẽ được update v*o đêm nay rạng sáng mai.

Thân ch*o các xạ thủ,
    Phải lùi 5 ng*y để ho*n thiện các vấn đề kỹ thu*t, có lẽ, các game thủ của chúng ta đã rất nóng lòng đón chờ phiên bản Hack cf 1223. V* không để các bạn phải đợi lâu, Ng*y kia 05/11/2016, ROOT141 sẽ tiến h*nh c*p nh*t phiên bản
    GPS: Định vị đẳng cấp.

Do có sự cố nên VinaCf sẽ hứa hẹn g*i đến các bạn bản Hack CF 1233

CỘNG ĐỒNG HACK Xin ch*o to*n thể người dùng Pokémon GO Việt Nam! Chúng tôi đang cảm thấy NHÓI ĐAU vì h*nh động spam ồ ạt của các bạn

Chúng tôi, cộng đồng Google kêu gọi các cơ quan báo ch*, các tổ chức cùng các hội nhóm hãy l*m điều gì đó nhằm bảo vệ nguồn dữ liệu bản đồ Việt Nam trên Google maps m* người dùng trong mấy ng*y qua đã trực tiếp chỉnh s*a thông qua công cụ Map Maker của Google.

Đọc thêm tại .......CỘNG ĐỒNG HACK

Chúng tôi, cảm thấy nhói đau!! ”

[Google Map Maker]

Informasjon om denne trden

Brukere som leser i denne trden

Det er 1 brukere som leser i denne trden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende trder

1. Hvor stor m utegangen vre?
    Av Tallica i forumet Utegang/beite
    Svar: 5
    Siste innlegg: 19-10-2011, 22:22
  2. La oss hylle Mnen!!
    Av Kurre i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 46
    Siste innlegg: 12-03-2009, 09:35
  3. Hvor stor skal boksen vre?
    Av Hanne&Kenyan i forumet I stallen
    Svar: 32