Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Siter Opprinnelig skrevet av StineJ Vis innlegg
    Har hamstret selvklebende bandasjer, de er veldig rimelige i frohold til andre steder og veldig greit å ha i bakhånd til bandasjering av sår og hovbyller...
    Ja, de er rimelige så jeg hamstret også. Men opplevde at de ikke klebet like bra som andre vetwraps/flexiwraps. Håper det var uflaks med den ene jeg prøvde, eller at de forbedrer teknologien på dem

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    29
    Bilder
    5
    Jeg har vært storbruker av "flexi"bandasjene deres da jeg i perioder bandasjerer hester med hovbyll. Synes de sitter helt greit, kleber seg godt og blir sittende like godt som feks de fra Hooks, også så grei en pris!

Biltema selger jo også hesteutstyr

Siter Opprinnelig skrevet av StallNes Vis innlegg
    Ponnien min har vinterdekken fra biltema, det har overlevd riiimlig mykje hingsteherjing! Koffor bruke mykje peng på dyre merketing som ponnien bare ødelegger når biltema har ting som holder? :-D
    Seriøst? :) Mini ødela sitt på under 2 timer i luftegård... Hele dekkenet revnet.

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Jeg har kjøpt vinterdekken og regndekken til unghesten min fra biltema. De voksne hestene har regndekken fra Heimer som koster 3x så mye. Jeg synes de fra biltema virker like solide, like vanntette og med like god passform som de fra Heimer. Jeg antok at unghesten ville herpe et par dekken i vinter. Hun har riktignok ikke gått så mye med dekken, jeg bruker det bare på dager med mye nedbør. Men de er iallefall gode som nye.
    I tillegg har de jo helt greie fine børster og annet småtteri. Jeg kjøpte lonsjeringstau fra skoies til 149 og oppdaget etterpå at biltema solgte helt likt til rundt 69,-

Biltema selger jo også hesteutstyr

Longsjetauet er et herk å bruke i regn. Det blir blytungt og "bløtt".

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Jeg har også vinterdekkenet til biltema. Veldig fornøyd. Det første jeg hadde tålte veldig mye ekstrem lek men ga etter nåt Major ble satt inn med en dekken ødlegger. Dekken nr to er fortsatt helt etter en masse lek :)
    ,¨`·.·´¨,
    `·.¸ Major Tabac ♥
    - alt er mulig, det umulige tar bare litt lengere tid!

Du kan ikke trene en hest med høye rop,
    og så forvente at den skal adlyde når du hvisker!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. BILTEMA tråden
    Av Stall.Espeset i forumet I stallen
    Svar: 35
    Siste innlegg: 13-11-2012, 15:18
  2. Gjerdeutstyr fra Biltema, erfaringer?
    Av Dunjar i forumet Utstyr
    Svar: 13
    Siste innlegg: 03-04-2012, 14:18
  3. Gjerdeutstyr fra Biltema
    Av Roxira i forumet Utegang/beite
    Svar: 15
    Siste innlegg: 08-07-2010, 20:51
  4. Kjøpe sykkel på Biltema?
    Av LisaFi i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 20
    Siste innlegg: 12-05-2008, 13:29

Regler for innlegg