Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Hestedekken

Velg den med Zebra-striper. Den var dødsrå

Det var det jeg så på ja!!

Billige dekken ja :) Hvordan er kvaliteten? Jeg har to hester som leker mye og som biter i dekkenene...

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Ville påstå at det er gjennomsnittelig kvalitet. Nå har jeg ikke testet dekkenet i regnvær ennå for å se hvor vanntett dette er, sånn i forhold til om det må impregneres eller ei. Men det kjenners godt ut og har god passform. Jeg skal holder oppdatert når drittværet melder seg

Om valget er ett ødelagt tusenkronersdekken eller ett ødelagt 300-kronersdekken går jeg utvilsomt for siste Hestekreket er i stand til begge deler

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå

Hestedekken

Opprinnelig skrevet av Aina

En forholdsvis nyetablert nettbutikk.

Har nylig handlet et regndekken herfra. De har ikke så stort utvalg, men dette er billige gode dekkener for ethvert behov. Flere av modellene koster ikke mer enn 299.

Med bogsplitt gjør de seg også spesielt egnet til hester som er brede rundt brogen og brystpartiet. Særlig for friesere.

Servicen var det heller ingen ting å utsette på. Det var rask og god respons, og jeg kunne komme og hente dekkenet utenom åpningstid. De holder til på Grønlund i Ski, men driver nettbutikk og sender over hele landet.
    Sist endret av flaana : 24-04-2013 kl 21:26 Årsak: flytter rundt på tekst så startinnlegget blir riktig

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. BR hestedekken og hundedekken!
    Av Bryghaug i forumet Utstyr
    Svar: 9
    Siste innlegg: 25-07-2012, 01:22

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg