Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Lime/ lilla utstyr

Har prøvd å titte litt på ebay, men leter etter kombinasjonsbandasjer, sjabrak, grime og leietau + kanskje dekken, i knæsj lilla eller fargen Lime.

Så del linker om dere har noen sider eller har funnet noe.

Må det være kombi, eller kan det være separat? Jeg er nemlig Lilla-fanatiker

Joda, har nå bandasje underlag i stallen, så skal nå gå greit det med seperat :)

Hmm.... tror ebay er å satse på jeg. Har den siste uke saumfart hele internett for hesteutstyr inkludert ALLE annonsene på finn.no OG leverandører

Jeg kjøpte en mørk lilla sjabrak fra ebay siden jeg ikke fant "riktig" farge her i Norge. Superfornøyd!
    Si i fra vis du trenger lilla senebeskyttere i str cob-har til frambein og bakbein :)
    Team Terror

Liisa&Ulvar

http://www.ebay.com/itm/YESRD-Qualit...item4d0044632e syns denne er helt konge jeg

Billig-skit, men råkule farger

Tusen takk for alle svar! Har nå lyseblått, lilla, grønt, svart, brunt, hvitt, turkist og grått sett. Ser fortsatt etter mer knæsje farger, og mer Er virkelig en som samler på sjabrak og bandasjesett :P

Bare legg til flere om dere finner!

RBH har lavet et lilla sæt - du burde kunne finde dem på nogle af de danske hjemmesider med rideudstyr (Hvis det ikke er udsolgt) RBH er et dansk kvalitetsmærke og det er super lækkert Men ellers har Catago jo på et tidspunkt lavet serien "ICE" og der var der også lilla underlag og gamacher

www.katrinefinstad.com Katrine sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    28
    Bilder
    4
    Siter Opprinnelig skrevet av Liisa&Ulvar Vis innlegg
    Elsk på lillafargen!
    Har kjøpt to par lilla dressurbelegg fra prof. choice, men finner ikke samme lillafarge på noen sjabraker. Denne så veldig lik ut, du vet ikke tilfeldigvis om det er samme lillafarge? Jeg ønsker meg, men skjønner ikke- og tør ikke ebay shopping!

Misunn aldri noen deres tilsynelatende lykke. Du kjenner ikke deres hemmelige sorger.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Lime på sko
    Av Tinnis i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 8
    Siste innlegg: 28-09-2011, 16:58
  2. Lime på sko.
    Av cath i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 4
    Siste innlegg: 06-12-2010, 17:35
  3. Lime på sko..?
    Av Silledille i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 6