Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18

Lefdals rideskole?

Hei! Er det noen av dere som har vært på lefdals rideskole? eller evt. kjøpt hest derfra?
    Hvordan er det der? er hestene greie osv..?

Styr laaaangt unna og kjøp i alle fall ikke hest derfra, med mindre du ønsker å bli svindlet
    Ada og Muledyra

PitaPata Horse tickers

http://www.facebook.com/pages/Tattin...67922769914895

Danica Athene 1997 ~ 2012 Borte gjemt, men aldri glemt

Junior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sted
    Nordfjordeid, Norway
    Alder
    22
    Siter Opprinnelig skrevet av Ada-Marlene Vis innlegg
    Styr laaaangt unna og kjøp i alle fall ikke hest derfra, med mindre du ønsker å bli svindlet
    Hvorfor ikke? Jeg kjenner 2 - 3 stykker som har kjøpt hest derifra og er storfornøyd! De fikk god hjelp når de skulle finne en hest som passet dem, dems nivå og det de skulle bruke hestene til. :)

Men hvis du er på utkikk etter en hest du skal konkurrere med, ville jeg valgt å se rundt på andre ridesentere. Som Stall Bergan. (: Har mange venner som har kjøpt hest der og var strålende fornøyd. Hun ene venninnen min var der i en uke for å finne "the perfect match", hun prøvde utalje hester og fikk profesjonell undervisning på alle hestene hun prøvde. De satte seg sammen etter hver treningsøkt og snakket om hva hun synes og hva instruktøren syntes. Hun endte opp med en hest hun har hatt i 4 år og har vunnet masse stevner og kommet seg langt innen kunnskap om hest og ridekunnskapene. Hun har fortsatt kontakt med rideskolen og den forrige eieren, og har fått masse hjelp i ettertid med hesten. Så jeg ville absolutt kontaktet Stall Bergan om du er ute etter å kjøpe en hest! :)

Siter Opprinnelig skrevet av Ada-Marlene Vis innlegg
    Oida, det var en drøy påstand. Kan du begrunne/utdype?

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Oida, det var en drøy påstand. Kan du begrunne/utdype?
    Jeg kan sende deg en PM med div grunner jeg.. Sender den fortløpende..
    Ada og Muledyra

PitaPata Horse tickers

Datter, niese og div. hestevenninner av dem har vært der flere ganger på rideleire, både med egne hester og brukt skolehestene.
    Da datter en gang fikk utdelt en hest hun ikke trivdes med, fikk hun bytte til en hun likte - og det tydelig at de som jobber der har god innsikt i både hester og elever.
    De har stortrivdes, og ikke hørt noe negativt - og gjett om de frøknene ville sagt fra hvis de hadde noe å pirke på.

Siden jeg har vært i hestemiljøer ganske så lenge, har jeg vel hørt rykter - om både den ene og andre, men sålenge jeg ikke har opplevd det selv...

Det er det som er synd T.B.. at ikke alt kommer frem i lyset..
    For ja, det er masse positivt å høre om stedet. Men det er fryktelig mye som ikke blir snakket om pga det er tabu.
    Ada og Muledyra

PitaPata Horse tickers

Sist jeg var der så jeg hester i vrak-forfatning, tynne og uten muskler overhodet med innsunkne øyne, men lurer litt på hvorfor de satte alle de tydeligvis syke hestene i den store fine stallen. Kanskje for å ha alle på ett sted, gudene vet.

Hm. Ikke helt imponert!
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Siter Opprinnelig skrevet av Batmat Vis innlegg
    Sist jeg var der så jeg hester i vrak-forfatning, tynne og uten muskler overhodet med innsunkne øyne, men lurer litt på hvorfor de satte alle de tydeligvis syke hestene i den store fine stallen. Kanskje for å ha alle på ett sted, gudene vet.

Hm. Ikke helt imponert!
    Det er litt mer det Lefdal jeg kjenner til også..
    Trist.
    Ada og Muledyra

PitaPata Horse tickers

Kjenner et par som jobber der. De var veldig begeistret i begynnelsen, men det gikk fort over for å si det sånn. Vet ikke hvor mye jeg skal utdype det, men det er DÅRLIG stell av hestene. Om noen vil at jeg skal forklare mer så ta gjerne kontakt med PM. Er ikke så idyllisk som det ser ut som

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Lefdals Rideskole ;)
    Av Tinee-girl i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 20
    Siste innlegg: 01-08-2010, 21:35
  2. er det fine hester på lefdals rideskole??
    Av Sandra + Bogi i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 8
    Siste innlegg: 18-09-2009, 22:48
  3. Idiotsikker veiforklaring til Lefdals rideskole?
    Av Wendy-J i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 2
    Siste innlegg: 23-06-2009, 09:53
  4. Lefdals
    Av Maja i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 211
    Siste innlegg: 13-03-2008, 00:14
  5. Høstleir på lefdals:)
    Av Maiken k i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 8
    Siste innlegg: 25-08-2007, 00:02

Regler for innlegg