Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultater 31 til 39 av 39
    Eneste som hjelper er å starte det stevner du kan, så vil den sikkert "lande" etterhvert.
    Men du: vær obs på at av og til så får du ikke komme innforbi reilen før start i det hele tatt. Så det å gamble på de to små minuttene før dommeren blåser i fløyta er ikke en god idé

Lykke til videre.

Tusen takk! :) Nei, satser ikke på det, men før klassen startet så åpner de iblant railen så man kan ri der i ti minutter ++ så hestene kunne bli kjent med banen/få mer plass å varme opp litt på. Det var sånn i går, men fordi knappen på jakka mi falt av rakk jeg bare å ri der to. :) Så neste gang må jeg legge inn en halvtime ekstra tilfelle de åpner railen før klassen!
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Så fine bilder!! Håper du har med kamera i april, det blir veldig spennende :)

Film fra halvannen uke tilbake eller noe, fra før stevnet. Galoppen kommer seg!

Hm, alt fungerer her? Laget sånn embed så den kunne spilles av rett i forumet, men her er linken til Youtube ihvertfall: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=vU2AzS2MfY0

Du er imponerende tøff! Det virker som du kun ser utfordringer, aldri motbører. Ikke minst så er du tøff til å dele så raust av egne erfaringer. Det er nok mange rundtom som har hentet inspirasjon fra deg.

Siter Opprinnelig skrevet av Ad Hoc Vis innlegg
    Du er imponerende tøff! Det virker som du kun ser utfordringer, aldri motbører. Ikke minst så er du tøff til å dele så raust av egne erfaringer. Det er nok mange rundtom som har hentet inspirasjon fra deg.
    Tusen hjertelig takk! Utrolig koselig å lese! Om man bestemmer seg for at man ikke får til noe, så er man jo garantert å ikke få det til, så da kommer man ingen vei! Jeg har trua på oss jeg, vi har møtt en del motgang og ikke minst en del folk som har bedt meg gi opp, da blir jeg bare enda staere på at ikke faen om vi gir opp. Og til syvende og sist, HERREGUD så digg det føles å vise dem som har tvilt på en når arbeidet viser seg å være verdt det og de som har kalt meg dum som prøver sitter der og gaper! :P

Jeg gleder meg utrolig mye til snøen smelter nå så vi kan trene ute, har diiiiger utebane å trene på, og mer plass er alltid digg.

Det store fokuset nå er å få til sidebevegelser og sjenkelvikninger i trav og gjerne begynne galopp + styrke galoppen så mye galoppen styrkes kan! Har også veldig lyst til å snuse videre på halve steg ved siden av siden han er så sterk i travet, den ene gangen vi prøvde med støtte fra bakken gikk bød han veldig på seg selv. Han er, lang kjørehest eller ei, overraskende kul når det gjelder øvelser som krever mye vekt på bakparten, utifra det lille jeg har lekt frem tror jeg han vil kunne klare en veldig fin piaffe og passage! Veldig sunne og styrkende øvelser for å få vinklet mer og generere energi også. Og så er det sykt gøy å ri slike øvelser såklart haha! Vi har god tid, men jeg tror vi vil komme dit om vi fortsetter å jobbe. Og jeg innrømmer gjerne at jeg har ambisjoner om å utdanne ham til å gå både piaffe, passage, bytter og piruetter, men ikke for stevner, bare til "hobbyridning" hjemme. Uansett, vi fortsetter å ta alt i vårt tempo og kose oss underveis, så ser vi heller hvor langt vi kommer!

Leter også etter en trener å få jevnlig oppfølging av, til nå har jeg jo bare trent alene utenom når vi har vært på kurs noen ganger i året.. DET vil nok hjelpe en del! Har en i tankene så det blir spennende

Noen bilder fra februar jeg ikke har lagt ut:

Høyre, dette var egentlig før jeg fikk på plass mine skuldre så slet med å holde ham ute på volten her. Er myyye bedre nå som dere ser i filmen over!

Bat igår, første gang han ris etter en uke fri, føltes kjempefint Mye energi siden vi red på jordet, men avbalansert og fin.

q3wf.jpg

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Happy-film fra oss, Batman 2013 :)
    Av Batmat i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 12
    Siste innlegg: 06-02-2013, 12:40

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg